سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳

بحران سازی از ماجرای همراهی خانم مجری کم سواد با توصیه میهمان برنامه زنده به رقصیدن؛

خانم مجری: منفعت طلبانه ازپذیرش پیامدهای «ممنوع التصویری» من سرباز می‌زنند!

رزیتا قبادی

سینماپرس: تهیه‌کننده برنامه «عصر خانواده» درباره حضور نداشتن مجری زن این برنامه در چند وقت اخیر توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، علی اکبر کریمی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «عصر خانواده»، در گفت و گو با خبرنگاران جوان، درباره ممنوع التصویری رزیتا قبادی مجری این برنامه، گفت: رزیتا قبادی مجری برنامه «عصر خانواده» ممنوع التصویر نیست؛ چرا که هیچ نامه‌ای برای ما نیامده است و تنها به یک تذکر بسنده شد.

وی ادامه داد: بعد از اتفاقات اخیر برنامه و جنجالی که پس از به کار بردن یک کلمه توسط مهمان برنامه شب یلدای ما ایجاد شد، تصمیم گرفتم خانم قبادی دو هفته استراحت کنند. ان شاء الله او از هفته آینده در جمع گروه عصر خانواده حضور خواهد یافت.
اما بلافاصله پس از این سخنان خانم مجری در حرکتی جالب بجای عذرخواهی از هنجارشکنی صورت گرفته به واکنش برخواست و در فضای مجازی نوشت: نوشت: «مسئولیت تصمیم خود را شجاعانه بپذیریم! در حالی که یکی از وظایف رسانه‌ها گسترش اخلاق و آموزش مسئولیت اجتماعی به مردم است... گاها بعضی دست اندرکاران آن مسئولیت فرهنگی خود رافراموش می‌کنند و با نگاهی منفعت طلبانه ازپذیرش پیامدهای تصمیم خود سرباز می‌زنند و نتیجه این اخلاق در محتوای آن رسانه تاثیرمنفی می‌گذارد ...! و موضوع ممنوع التصویری من مثالی است از این رفتار...!»

گفتنی است؛ برنامه عصرگاهی شبکه دو تلویزیون به خاطر اینکه مهمان شب یلدایش مردم را به انجام حرکات موزون دعوت کرده بود، جنجالی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.