سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

به کارگردانی داود جلیلی؛

مستند «تکیه گاه» روی آنتن شبکه یک می‌رود

مستند تکیه‌گاه

سینماپرس: در آستانه دهه مبارک فجر، مستند «تکیه گاه» به تهیه کنندگی حامد توکلیان و کارگردانی داود جلیلی جمعه ۱۰ بهمن ماه از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، «تکیه گاه» روایتی از نقش عالمان دینی در صیانت از استقلال ملی و اقتصاد داخلی ایران در بستر تاریخ است. این مستند پژوهش محور، علاوه بر پاسداشت پیوند تاریخی روحانیت و مردم در نفی سلطه بیگانه، به نقش علما در ساقط شدن قراردادهای ننگین دوره قاجار و پهلوی اول پرداخته است که بخش هایی از آن بازسازی شده و بخش هایی نیز با استفاده از آرشیو عکس ها و اسناد تولید شده است.

«تکیه گاه» در ژانر مستند داستانی، از تولیدات الگویی اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیما است که ۱۹ آذر ماه با حضور مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما و ظریفیان مدیرکل پژوهش های اسلامی صدا و سیما رونمایی شده بود.

مستند «تکیه گاه» جمعه ۱۰ بهمن ماه پس از سریال «روزهای ابدی» روی آنتن می رود.

عوامل تولید این مستند داستانی عبارتند از نویسنده: داود جلیلی، مدیر تصویربرداری: داود رجبی، صدابردار: محمد دهقانی، مدیر تولید: سیدرضا موسوی، تدوین: سلمان ابوطالبی، گوینده متن: علی فرحناک، آرشیو: اکرم صادقی، بازیگران: حبیب الله طهان، سید مجید امامی و مسعود ثابتی نژاد، گریم: محمد نعمت، طراح صحنه: فرانک حمزه ای و ناظر محتوایی: موسی نجفی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.