یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

کامبیز دیرباز:

مطمئن باشید سینمای ما از قهرمان هایش استقبال گرمی می‌کند

فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز»

سینماپرس: کامبیز دیرباز گفت: برای رسیدن به شخصیت شهید زرین سختی‌های زیادی کشیدم و می دانستم مسئولیت سنگینی بر عهده دارم.

به گزارش سینماپرس، کامبیز دیرباز درباره نقش آفرینی در فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به خبرنگاران جوان، گفت: وقتی که نقش شهید عبدالرسول زرین به من پیشنهاد شد می‌دانستم کار ساده‌ای را پیش رو ندارم و مسئولیت سنگینی روی دوشم گذاشته می‌شود. در مدت زمان یک ماهی که به فیلمبرداری مانده بود سعی کردم در کنار خواندن فیلمنامه با پسر ایشان که نماینده خانواده اش بود زیاد تعامل داشته باشم.

او افزود: در این زمینه بخش های صوتی و فیلم از شهید برای من فرستادند، مستندهای زیادی دیدم تا بتوانم خودم را به آن فضا نزدیک کنم و اطلاعات مناسبی در بیاوریم. همه این‌ها تکمیل شد تا اینکه توضیحات کارگردان را هم اضافه کردم و نتیجه آن چیزی شد که روی پرده دیدید.

وی درباره اینکه برخی‌ها می‌گویند این نقش یک سر و گردن از دیگر نقش آفرینی هایش بالاتر است، عنوان کرد: باعث افتخار بنده است و خیلی خوشحالم که چنین چیزی گفته می‌شود و اگر این اتفاق افتاده باشد خستگی ام بیرون می رود.

دیرباز در رابطه با اینکه سینما و مخاطب تا چه حد با دیدن قهرمان ارتباط برقرار می‌کند، اظهار کرد: مطمئن باشید سینمای ما از قهرمان هایش استقبال گرمی می‌کند. یکی از جذابیت‌های سینما داشتن قهرمان و همذات پنداری مخاطب با آن است و این یعنی سینمایی که عشاق آن به دنبالش هستند برای همین سعی کردیم قهرمان دوست داشتنی را به «تک تیرانداز» اضافه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.