پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

دیدار «پیمان جبلی» با اعضای «فراکسیون زنان مجلس» برگزار شد؛

محمدبیگی: نسبت به گذشته در رسانه ملی رویکرد بازتر و سازنده‌تری را شاهد هستیم

فاطمه محمدبیگی

سینماپرس: پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در دیداری با اعضای فراکسیون زنان مجلس بر تعامل بیشتر مجلس و رسانه ملی خصوصا در حوزه‌های مرتبط با زنان و خانواده تاکید کرد.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در دیداری با اعضای فراکسیون زنان مجلس بر تعامل بیشتر مجلس و رسانه ملی خصوصا در حوزه های مرتبط با زنان و خانواده تاکید کرده است. دیداری که در کنار نتایج حاصل شده، یک پیام را به همراه داشته است: «تاکید بر تعامل گسترده تر صداوسیما با مجلس».

محمدبیگی عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به نشست فراکسیون با پیمان جبلی رئیس صداوسیما گفت: در مجموع این نشست بسیار موثر و خوب بود و موارد متعددی در خصوص تعامل مجلس و رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت. استنباط من این است که رویکرد آقای جبلی تعامل گسترده‌تر با مجلس است و برای اخبار مجلس برنامه‌های جدیدی در در دست تولید است و به نظر می‌رسد که نسبت به گذشته در رسانه ملی رویکرد بازتر و سازنده‌تری را شاهد هستیم که می‌تواند مردم را از اخبار خانه ملت و تصمیم‌گیری‌های سیاستگذاران و قانونگذاران در قوه مقننه بیشتر آشنا کند و نظرات نمایندگان در خانه ملت بهتر شنیده شود.

رئیس فراکسیون جمعیت و خانواده افزود: نکته حائز اهمیت این است که با توجه به اینکه بحث خانواده، جمعیت و استحکام خانواده و دوری از آسیب‌های اجتماعی جزو اولویت های فراکسیون زنان و فراکسیون جمعیت و خانواده است مقرر شد که تعامل بیشتری بین ما و رسانه ملی وجود داشته باشد و در اتاق های فکر و برنامه های راهبردی رسانه از نظرات نمایندگان استفاده شود.

وی ادامه داد: در حوزه استفاده از تولیدات مردم نهاد مقرر شد از محتواهای رسانه ای، مستندهای این سازمان ها در اقصی نقاط کشور و با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف در موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استفاده شود و در آنتن تلویزیون شاهد حضور فرهنگ های مختلف باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.