چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۳

"سه درجه تب" در یک قدمی فجر

فیلم سه درجه تب

کارگردان "سه درجه تب" گفت: این فیلم در مرحله قطع نگاتیو و کپی برای شرکت در جشنواره فیلم فجر قرار دارد.

حمید رضا صلاحمند، کارگردان "سه درجه تب" در ارتباط با مراحل ساخت این فیلم به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: کلیه مراحل ساخت فیلم "سه درجه تب" به اتما م رسیده و موسیقی کار نیز توسط سپهر شکیب ساخته شده است، چند ماه گذشته نیز این فیلم برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به بازبینی گذاشته شده است.

کارگردان "نیش زنبور" ادامه داد: در حال حاضر فیلم"سه درجه تب" در مرحله قطع نگاتیو و کپی برای پخش قرار دارد و فرم شرکت در جشنواره فجر نیز توسط یوسف صمدزاده، تهیه کننده این فیلم پر شده است.

به گزارش سینما پرس؛ فیلمبرداری این فیلم کمدی در تهران و شهر نور توسط فرج حیدری صورت گرفت و صداگذاری آن توسط حسن ابوالصدق در استودیو  "تک" انجام شد .

"سه درجه تب" داستان زنی است که در آستانه ازدواج، مجبور به تعویض شناسنامه خود می شود و در این راه اتفاق عجیب و غریبی برایش رقم می خورد.

رضا عطاران، الهام حمیدی، امیرعلی دانایی، علی صادقی، سیروس گرجستانی، حسین عابدینی و مهتاج نجومی بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: فیلمنامه نویس: فرهاد طب‌نوری، تدوین: سیامک مهماندوست، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، طراح گریم و اجرا: ایمان امیدواری، صدابردار: مسعود شاهوردی، برنامه‌ریز: سوسن دین‌محمد، دستیار اول کارگردان: علی مردانی، منشی صحنه: مهرنوش الفتی، عکاس: احمدرضا شجاعی، مجری طرح: جواد فرهانی .

انتهای پیام /س م /اط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.