یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۶

مستند "زمزمه زنده رود" بهترین فیلم جشنواره تونس شد

مستند زمزمه رود

مستند "زمزمه زنده رود" از تولیدات صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری عنوان فیلم منتخب هیأت داوران در هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های محیط زیستی در کشور تونس را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، این مستند به تهیه کنندگی ذوالفقار رفیعی، جزء 15 اثر راه یافته از سراسر جهان به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های محیط زیستی که دسامبر سال 2010 میلادی در کشور تونس برگزار شد، عنوان فیلم منتخب هیأت داوران این جشنواره در بخشpanverama (خارج از مسابقه) را به خود اختصاص داد.

"زمزمه زنده رود" با پخش در سینما و خانه های فرهنگ تونس و قیروان با توجه و استقبال چشمگیری مواجه شد به نحوی که وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس با ارسال لوح سپاس از مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری و تهیه کننده این مستند به خاطر تولید این اثر فاخر هنری که گام مؤثری در معرفی دستاوردهای هنری، فرهنگی کشورمان است، تشکر و قدردانی کرد.

مستند30 دقیقه ای "زمزمه زنده رود" با نگاهی هنرمندانه از درون آب به جنبه های اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و فرهنگی این عنصر حیاتی پرداخته است.

"زمزمه زنده رود" در مدت چهار ماه تهیه و تولید شده و تمام بخش های آن از سرچشمه های زاینده رود در رشته کوه های زردکوه بختیاری تا باتلاق گاوخونی اصفهان از داخل آب تصویربرداری شده است.

عوامل تولید و ساخت این فیلم کوتاه را جمال اسکویی به عنوان کارگردان/ وحید حسین زاده تصویربردار/ تهمینه کاظمی دستیار تهیه و مهدی براتی دستیار فنی تشکیل می دهند.

انتهای پیام/گ/س

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.