یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۷

"برف روي شيرواني داغ" اواخر دي‌ماه آماده نمايش مي‌شود

برف روی شیروانی

فيلم سينمايي "برف روي شيرواني داغ" به کارگرداني محمدهادي کريمي براي نمايش در بيست و نهمين جشنواره فيلم فجر اواخر دي‌ماه آماده مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري سينماي ايران، محمدهادي کريمي، نويسنده و کارگردان فيلم سينمايي "برف روي شيرواني داغ" گفت: منتظر بازتاب اظهارنظرها درباره فيلم در جشنواره هستم. همه عوامل در اين پروژه زحمت کشيدند و به اعتقاد من کار آنان و حتي بازيگران به حدي است که حداقل مي‌توانند نامزد دريافت سيمرغ ‌بلورين شوند و برخي از آنان جايزه دريافت کنند.

وي در ادامه افزود: در ساخت اين فيلم حسن کريمي فيلمبردار، حسين غضنفري تدوين، عليرضا علويان صداگذار و بهزاد عبدي آهنگساز که در دوره پيشين جشنواره فيلم فجر سيمرغ‌ بلورين را در رشته‌هاي مختلف از آن خود کردند، همکاري داشته‌اند.

کريمي در پايان درباره مراحل فني "برف روي شيرواني داغ" گفت: موسيقي فيلم در اوکراين ساخته شد، صداگذاري و ميکس نهايي به پايان رسيده است. همچنين در حال حاضر مراحل چاپ و کپي فيلم در استوديو فيلمساز آغاز شده و پيش‌بيني ما اين است که "برف روي شيرواني داغ" اواخر دي‌ماه آماده نمايش شود.

فيلمبرداري سومين فيلم بلند سينمايي محمدهادي کريمي اواخر بهمن‌ماه پارسال آغاز شد. اين فيلم به تهيه‌کنندگي علي لدني تهيه شده است.

در فيلم "برف روي شيرواني داغ" شهاب حسيني، آنا نعمتي، کورش تهامي، خاطره اسدي، اميرحسين آرمان، فرخ نعمتي و هنگامه قاضياني به ايفاي نقش‌ پرداخته‌اند. جديدترين فيلم محمد هادي کريمي مضمون اجتماعي دارد.

داستان اين فيلم درباره مرگ مشکوک شاعري مشهور است. اثري از او به جاي مي‌ماند که پرسش‌هايي را در ذهن نزديکان او به وجود مي‌آورد و تنها راه رسيدن به آرامش قبلي، رمزگشايي از اين موضوع است.

انتهاي پيام/گ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.