سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

در فصل دوم «خط سوم»؛

ماجرای دعوت به انتخاباتِ «خواهران ملت»

سحر دانشور_ برنامه خط سوم

سینماپرس: دومین قسمت از فصل سوم برنامه «خط سوم» با عنوان «خواهران ملت» سه‌شنبه ۸ اسفند حوالی ساعت ۲۳:۱۵ روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه «خط سوم» در جدیدترین قسمت خود میزبان مریم برزویی (نویسنده کتاب مادران میدان جمهوری) و زهرا عباسی (مسئول تشکل مادرانه سبزوار) خواهد بود؛ تا همراه سحر دانشور در گفتگویی ساختارمند به بحث و بررسی در خصوص تشکل مادرانه بانوان سبزوار بپردازند؛ و به این پرسش پاسخ دهند که زنان سبزوار چگونه سیاست را احیا کردند؟

گفتنی‌ست کتاب «مادران میدان جمهوری»، تلاش جمعی از زنان و مادران سبزواری برای نمایش الگوی سوم زن در انقلاب اسلامی است. این کتاب در برگیرنده فعالیت‌های انتخاباتی گروه «مادرانه سبزوار» است که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ با حضور در کوچه‌ها، بوستان‌ها، مساجد و سایر مکان‌های عمومی مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کردند.

«خط سوم» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی مقداد اموری، سردبیری و اجرای سحر دانشور است که قسمت دوم از فصل سوم آن با عنوان «خواهران ملت» روز سه‌شنبه ۸ اسفند حوالی ساعت ۲۳:۱۵ روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

روایتی مادرانه از دعوت به انتخابات در «خط سوم»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.