چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

رئیس سازمان صداوسیما:

باید «برنامه‌های سال تحویل» انطباق لازم را با «ماه مبارک رمضان» داشته باشد

پیمان جبلی؛ صدا و سیما

سینماپرس: رئیس سازمان صدا وسیما در حاشیه هیأت دولت به تشریح جزئیات برنامه‌های نوروزی پرداخت.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا وسیما امروز (چهارشنبه، ۱۶ اسفند) در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: ان‌شاء الله امشب در برنامه سیما فیلم برنامه های صدا و سیما برای نوروز را توضیح خواهیم داد، برنامه‌های موفق سال‌های گذشته مانند محفل و زندگی پس از زندگی مجدد روی آنتن خواهند رفت.

وی درباره برنامه‌های صدا وسیما در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، افزود: ما در شبکه یک برنامه زیرخاکی، شبکه دو برنامه مناسبتی ماه مبارک رمضان تحت عنوان رستگاری، شبکه ۳ سریال هفت سر اژدها شروع به نمایش خواهد شد. رئیس صدا و سیما عنوان کرد: در خصوص برنامه های سال تحویل انشالله ابتکارات را ادامه خواهیم داد البته باید برنامه‌های سال تحویل انطباق لازم را با ماه مبارک رمضان داشته باشد.

جبلی در پاسخ به اینکه برنامه‌ای برای اضافه شدن یا تعطیلی شبکه‌ها ندارید، تصریح کرد: از ابتدای دوره جدید با نگاه کارآمدی، شبکه های مختلف ملی و استانی را بررسی کرده‌ایم و رویکردمان این است که شبکه‌های کارآمد حفظ و تقویت شوند اما شبکه‌هایی که وظایفشان می‌تواند در حوزه‌های دیگر سیما انجام شود مانند شبکه ایران، کالا، شما. متوقف شوند.

جبلی درباره شبکه سهاب، اظهار کرد: شبکه سهاب مجموعه‌ای از رادیوهای برون مرزی است که عمدتاً در فضای مجازی برنامه‌های خود را اجرا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.