یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶

کارگردان سریال ناموفق «سنجرخان»:

تلویزیون باید در همه زمینه‌ها جاذبه‌اش را بالا ببرد و برای همین امر از چهره‌ها استفاده کند!

محمدحسین لطیفی در نشست خبری عوامل سریال سر دلبران

سینماپرس: محمدحسین لطیفی، کارگردان سینما و تلویزیون گفت: تلویزیون برای موفقیت و جذب مخاطب بیشتر باید از همه نظر، جاذبه‌اش را افزایش دهد. جذب چهره‌های مطرح و بازگشت آن‌ها به تلویزیون که از سرمایه‌های سازمان‌اند، حرکت خوبی بود که در برنامه‌های سال تحویل از سوی رسانه ملی انجام شد.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین لطیفی که سریال «سنجرخان» جزو کارهای اخیر او در تلویزیون محسوب می شود، با اشاره به برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی سازمان صداوسیما در نوروز ۱۴۰۳ و جذب چهره ها به تلویزیون به ایسنا گفت: تلویزیون باید در همه زمینه‌ها جاذبه‌اش را بالا ببرد و برای همین امر از چهره‌ها استفاده کند؛ چراکه این چهره‌ها فرزندان این مملکت‌اند و هرکدام از آن‌ها در یکی دو سال تبدیل به این چهره معروف نشده‌اند، بلکه سال‌ها بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری شده‌ است و در واقع هرکدام دارای ارزش‌هایی هستند و امیدوارم که این نزدیکی بین چهره‌های تلویزیونی و رسانه ملی اتفاق بیفتد.

لطیفی درباره دوره جدید تحول در سازمان صداوسیما گفت: این تحول به‌ آرامی و به‌ تدریج باید شکل بگیرد و یک شبه نمی‌شود به همه اهداف رسید و زمان خواهد برد؛ البته همین که این دوره در زمان آقای جبلی آغاز شده حرکت بسیار خوبی است. در این دوره ما شاهد این تحول هستیم، اما برای جذب بیشتر مخاطبان تلویزیون، نمی‌توان از حالا گفت که مثلاً از فردا مخاطبان رسانه ملی به ۷۰ درصد افزایش پیدا می‌کنند. این به نظرم درست نیست، مطمئناً حرکتی که به نام تحول در صداوسیما آغاز شده، نوید آینده خوبی را برای رسانه ملی می‌دهد.

لطیفی که با فیلم سینمایی «غریب» در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر توانست هفت جایزه را از آن خود کند، درخصوص کار جدیدش هم گفت: امسال یک فیلم سینمایی با موضوع دفاع مقدس به نام «پل» را در دست اقدام دارم و الان کارهای مقدماتی‌اش در حال انجام است که به‌زودی فیلم‌برداری‌اش آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.