دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

تهیه کنند «آقا و خانم سنگی» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

تا خود هنرمند نخواهد بر اساس نیازهای روز جامعه کار کند هیچ اقدام قابل قبولی صورت نخواهد گرفت

شبکه نمایش خانگی

سینماپرس: فرید شب خیز تهیه کننده و کارگردان با انتقاد از وضعیت سریال های نمایش خانگی گفت: ما اینقدر در جامعه امروز دچار گرفتاری های روزمره هستیم که باید کارهای نرم و لایت نگاه کنیم اما متأسفانه اغلب آثاری که در شبکه نمایش خانگی به خورد مردم داده می شود این گونه نیستند و خشونت و ترویج بار منفی دارند.

تهیه کننده سریال های تلویزیونی «آقا و خانم سنگی» و «شهرک جیم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تماشای سریال های شبکه نمایش خانگی اعصابم را خرد می کند و ترجیح می دهم این سریال ها را تماشا نکنم. ما اینقدر در جامعه امروز دچار گرفتاری های روزمره هستیم که باید کارهای نرم و لایت نگاه کنیم اما متأسفانه اغلب آثاری که در شبکه نمایش خانگی به خورد مردم داده می شود این گونه نیستند و خشونت و ترویج بار منفی دارند.

این تهیه کننده در همین راستا ادامه داد: تولیدکنندگان آثار نمایش خانگی باید بر اساس نیاز روز جامعه مبادرت به تولید اثر کنند یعنی باید خودشان یک پا جامعه شناس و روانشناس باشند و با این تدبیر و اندیشه مبادرت به تولید اثر کنند و ببینند اثری که می سازند چه تأثیری روی مردم دارد.

شب خیز در همین راستا با بیان اینکه متأسفانه وقتی بحث بیزینس به میدان می آید افراد تنها با شوق درآمدزایی جلو می روند اظهار داشت: تجربه ثابت کرده نمی شود با بیزینس مقابله جدی داشت بنده معتقدم حتی اگر نظارت هم بیشتر باشد باز هم اثری ندارد و تا خود هنرمند نخواهد بر اساس نیازهای روز جامعه کار کند هیچ اقدام قابل قبولی صورت نخواهد گرفت.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: بنده فکر می کنم بیشتر مخاطبان آثار نمایش خانگی ایرانیان خارج از کشور باشند. می دانم در آنجا حق عضویت پلتفرم ها زیاد خریداری می شود و آن ها جزو بینندگان پر و پا قرص این آثار هستند؛ البته در ایران هم کمابیش این آثار مخاطبان خود را دارند اما این گونه نیست که بگوییم بخش کثیری از مردم پای این سریال ها می نشینند و تماشاگر آثار پلتفرم ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.