یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۱

تصویربرداری فیلم تلویزیونی "روز هفتم" به پایان رسید

روز هفتم

فیلم تلویزیونی"روز هفتم" به کارگردانی محمد پورضرغام که در مشهد آغاز شده با تصویربرداری چند پلان در تهران به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، پرویز امیری، تهیه کننده این فیلم تلویزیونی،با بیان این مطلب گفت: پایان هفته گذشته در آزادراه تهران- مشهد به کار خود خاتمه دادیم .البته پس از پایان تصویربرداری از صحنه های لازم در جاده، بار دیگر به مشهد بازگشتیم و سکانس هایی را جلوی دوربین بردیم.

وی افزود: گروه، ابتدای هفته جاری به تهران آمده اند که صحنه های باقیمانده فیلم را تصویربرداری کنند. البته تعداد این صحنه ها اندک است و در یک جلسه تصویربرداری می شود.

تهیه کننده این تله فیلم که پیشینه تولید برنامه در شبکه قرآن را هم دارد،ادامه داد:روح الله امیر تیمور با کمک امیر رضایی نسخه اولیه تدوین این کار را براساس صحنه های تصویربرداری شده انجام داده که نسخه نهایی آن همراه با افزودن صحنه های باقیمانده و اعمال اصلاحات جزئی در مدت 10روز آینده آماده می شود.

پرویز امیری در پایان تصریح کرد: هفته جاری گزینه قطعی و مورد نظرمان را برای ساخت موسیقی متن "روز هفتم" آغاز می کنیم.

این تله فیلم داستان پدر و مادری را روایت می کند که فرزند خود را به مشهد برده اند که شفا پیدا کند.مادر کودک نذر کرده که هفت روز در جوار حضرت امام رضا (ع) باشد.اما در روز ششم حال کودک بدتر می شود و با پافشاری پدر،مادر راضی می شود که کودک را به تهران بازگردند.اما در راه اتفاق هایی رخ می دهد که...

ارسطو خوش رزم،صدرالدین شجره،مجید مشیری،بیتا خردمند،قدرت الله دلاوری، سید مهدی حسینی و هنرمند خردسال سیدمحمد مجتهدزاده، بازیگران اصلی "روز هفتم"هستند که به سفارش گروه تله فیلم های ایپزودیک (چند قسمتی) تولید می شود.

انتهای پیام/گ/س

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.