جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۸

" دزدان خیابان جردن " با حمید گودرزی و شفیعی جم کلید می خورد

دزدان خیابان جردن

داریوش بابائیان تهیه کننده فیلم "دزدان خیابان جردن" گفت: تاکنون حضور بازیگرانی چون حمید گودرزی، رضا شفیعی جم، محمدرضا اسماعیلی، بهنوش بختیاری و فتحعلی اویسی در این فیلم به کارگردانی وحید اسلامی قطعی شده است.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران ، با اضافه شدن چند بازیگر مطرح دیگر، فیلمبرداری این فیلم که محصول موسسه فرهنگی و هنری شکوفا فیلم است از هفته آینده در تهران آغاز می شود و پیش بینی می کنم این فیلم که از داستانی جذاب برخوردار است از پرفروش ترین آثار سال آینده باشد.

وی با اشاره به اینکه "دزدان خیابان جردن" یک کمدی اجتماعی است ، یادآور شد: این فیلم سعی دارد به یکی از معضلات مهم جامعه یعنی مصرف زدگی بپردازد و این مقوله را با بیانی شیرین ارایه می دهد.

بابائیان یادآور شد: از دیگر عوامل فیلم تاکنون حضور کیان بابائیان به عنوان مجری طرح، مهدی دارابی صدابردار، حسین یزدی چهره پرداز، سینا حسنی جانشین تولید و علی سجادی برنامه ریز و دستیار کارگردان قطعی شده است.

"دزدان خیابان جردن" برداشت آزادی از فیلم کمدی دردسر در بهشت ساخته ارنست لوبیچ است و داستان دو دزد خرده پا را به تصویر می کشد که سعی می کنند دست به کار بزرگی بزنند.

وحید اسلامی، منتقد و نویسنده سینما پیشتر فیلم هایی چون مرثیه یک رویا، رولت ایرانی و درخت رویاها را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/اط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.