سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴

اعضای شورای راهبردی مرکز پویانمایی سیما معرفی شدند <BR>

دارابی

علی دارابی معاون رئیس سازمان در امور سیما، با صدور احکامی جداگانه اعضای شورای راهبردی مرکز پویانمایی سیما (صبا) را معرفی کرد. <BR>

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، اکبر نبوی فیلمنامه‌نویس و منتقد سینما، رضا پورحسین مدیرشبکه آموزش و دکترای روانشناسی، علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو، ناصر گل‌محمدی مدرس دانشگاه و مدیرگروه انیمیشن دانشکده صدا و سیما، حمیدرضا کفاش معاون فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و اسدالله اعلایی صاحب نظر در برنامه‌های کودک و نوجوان و مدیر اسبق گروه کودک و نوجوان شبکه یک سیما اعضای این شورا را تشکیل می‌دهند.

از جمله انتظارات معاون سیما از اعضای شورای راهبردی مرکز پویانمایی سیما (صبا)، آینده‌نگری موضوعات مرتبط با پویانمایی اعم از مخاطب و نیازهای آن، رقابت رو به تزاید در تولید پویانمایی و جذب مخاطبان، خلق فرصت‌های مناسب و ظرفیت‌سازی با توجه به اقتضائات پیش رو، منابع و استعدادهای فراوان بالقوه است که در تحقق هدف راهبردی سازمان در این عرصه و ایجاد قطب پویانمایی دینی موثر است.

اسدالله قره خانی، نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول درمجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از معاونت سیما به خصوص مرکزسیما فیلم برای تهیه و پخش فیلم تلویزیونی "دم زری" قدردانی کرد.

دربخشی از نامه نماینده علی آباد کتول، ضمن قدردانی از برنامه‌سازان و معاون سیما، اشاره به نقش به سزای رسانه ملی در ایجاد و گسترش فضای سالم جامعه، استمرار تولید این نوع آثارسالم و سازنده در فضایی مناسب را خواستارشد.



انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.