چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۴

عناوین فیلمهای سینمایی و تلویزیونی آخر هفته

فیلمهای آخر هفته

فیلم های سینمایی و تلویزیونی پنجشنبه و جمعه 27 و 28 مرداد ماه ازشبکه های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران و شما پخش می شـود .

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی « درفلق بود» به کارگردانی سید روح اله حجازی و تهیه کنندگی سید محسن طباطبایی پور و سید روح اله حجازی، پنجشنبه 27 مرداد ماه ساعت 16 ازشبکـه یک سیما پخش می شــود .
داستان فیلم ازاین قراراست که:حوریه زنی امیدواروبا ایمان است که درهتلی کارگری می کند. همسرش فرهاد کارگر کارگاه طلاسازی است. این زوج که پیمان و عقد زندگیشان را در حرم امام رضا(ع) بسته اند، زندگی ساده ای دارند. حوریه قناعت پیشه است و آرزویش رفتن دوباره به مشهد است ولی فرهاد بلند پرواز و دررویا به سرمی برد.
عسل بدیعی،رامین راستاد ، سید مهرداد ضیایی و آهوخردمند به عنوان بازیگران اصلی درفیلم تلویزیونی « درفلق بود» بازی کرده انـد .

****************************
فیلم سینمایی « مترسک » به کارگردانی جری شاتزبرگ پنجشنبه 27 مرداد مـاه ساعت 24 در قالب برنامه « سینمای کلاسیک» ازشبکه یک سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : آشنایی دو مرد به نام های"ماکس" و " فرانسیس" درکنارجاده ای شروع می شود .درحالی که هریک ازآنها مقصد و اهداف متفاوتی دارند.آنها چند ساعتی در کنارجاده منتظرماشین های عبوری می مانند."ماکس"که بعداًعنوان می کند درزندگی به هیچ کس اعتمادی ندارد .به خاطراینکه" فرانسیس" آخرین کبریتش را برای روشن کردن سیگارش به او داده با او دوست می شود .
آل پاچینو ، جین هکمن و دوروتی تریستان به عنوان بازیگران اصلی درفیلم سینمایی «مترسک » محصول سال 1973 کشورآمریکا ایفای نقش کرده انـد .

****************************
فیلم سینمایی « مجستیک » به کارگردانی فرانک دارابونت ، جمعه 28 مرداد ماه ساعت 16از شبکه¬ یک سیما روی آنتن می رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : در اوایل دهه 1950 با شروع جنگ سرد، سناتورجوزف مک کارتی با تشکیل کمیته ای به مبارزه با خطرسرخ (نفوذ کمونیست ها) درارکان دولتی می پردازد، که دامنه آن به هالیوود نیزکشیده می شود.
جیم کری، مارتین لاندو و بروس کمبل درفیلم سینمایی « مجستیک » محصول سال 2001 کشورهای آمریکا و استرالیا به ایفای نقش پرداخته اند .

****************************
شـبـکـه دو
30دقیقه بامداد روزپنجشنبه 27مرداد ماه فیلم سینمایی «گذر از اندوه» به کارگردانی براندون کامپ درقالب برنامه « سینما مهتاب » ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمـده:"برگ راین" به تازگی کتابی نوشته است که درآن از«چگونگی روبروشدن با مرگ عزیزان» وهمچنین راهکارهای غلبه براندوه ها درزندگی سخن گفته است.ازآنجا که او به تازگی همسرخود را دریک سانحه تصادف از دست داده است؛کتاب خود را آن قدرعمیق و تجربی می نویسد که خیلی زود برنده کتاب اول سال می شود.
جنیفر آنیستون و آرون اک هارت درفیلم سینمایی « گذرازاندوه» محصول سال 2009 کشورهای کانادا، انگلیس و آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

****************************
فیلم سینمایی « دنیای خیالی دخترم » به کارگردانی کری کرک پاتریک، محصول 2006 کشورهای آمریکا،انگستان و مجارستان ، پنجشنبه 27 مرداد ماه ساعت 14:30 درقالب برنامه « سینما آفتاب » بر روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود .
درخلاصه داستان فیلم به تهیه کنندگی لورنزو دی بوناونتورا آمده : ایوان دریک شرکت به عنوان مشاورسرمایه گذاری کارمی کند و وظیفه اش مشاوره دادن به خانواده های پولداری است که قصد سرمایه گذاری دارند.ایوان ازهمسرش جدا شده است و صاحب دختری شش ساله به نام اولیویا است که یک هفته درمیان به پیش پدرش می آید.اولیویا پتوی کوچکی دارد که آن را «گوگا »می نامد و فوق العاده به آن وابسته است، به طوری که بدون این پتو هیچ جا نمی رود حتی به مدرسه. این پتو مایه درد سرایوان و همسر سابقش تریش شده است . چرا که «گوگا »دروازه ورود اولیویا به دنیایی خیالی و دوستی او با سه شاهزاده و یک ملکه است .

*********************************
فیلم سینمایی « حقیقت محض» با بازی کیت بکین سیل ، متادیلون و آنجلا باست 30 دقیقه بامداد روز جمعه 28 مرداد ماه ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : «راشِل» خبرنگار یکی از روزنامه های پر تیراژ آمریکا است که به طور نامعلومی از معمای ترور رئیس جمهور آمریکا با خبر می شود. طبق گفته اِن-اِس اِی، سیا و مقامات رسمی آمریکا، ترور رئیس جمهور برنامه دولت ونزوئلا بوده است. در نتیجه و به تلافی این داستان، آمریکا حمله گسترده هوایی به چند شهر مهم و مراکز اقتصادی ونزوئلا انجام می دهد، حال آنکه ادعای آنها بر این بوده است که هدف این حملات، تأسیسات نظامی است. راشل متوجه می شود ترور رئیس جمهور در واقع سناریوی مقامات آمریکایی بوده که بوسیله سیا طراحی شده است. چرا که این صحنه سازی بهانه ای برای حمله به ونزوئلا را برای آمریکا فراهم می نماید.
راد لوری درسال 2008 فیلم سینمایی« حقیقت محض» محصول کشورآمریکا را کارگردانی کرده است .

*********************************
فیلم تلویزیونی « باغچه بان» به کارگردانی جهاندخت خادم و تهیه کنندگی محمد حسین پور، جمعه 28 مرداد ماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود .
مستند داستانی « باغچه بان» شرح زندگی پر فراز و نشیب جبارباغچه بان ، بنیانگذار آموزش ناشنوایان درایران است که ازسال 1264 تا 1346هجری شمسی را دربرمی گیرد.باغچه بان نخستین مولف کتاب های فارسی و ریاضی اول دبستان به شکل مصوراست.

****************************
شـبـکـه سـه
فیلم سینمایی « نِد کِلِی» ساعت23:15 روزپنجشنبه 27 مرداد ماه ازشبکه سه سیما روی آنتن می رود.
دراین فیلم می بینیم : ندکلی پسری است استرالیایی که درانگلستان به همراه خانواده خود زندگی می کند . درسنین نوجوانی با بهانه ای او را به زندان می اندازند .بعد ازچند سال آزاد شده و به خانواده برمی گردد . به خاطرفشارسربازان انگلیسی و تبعیض دولت انگلیس نسبت به تبعه های اسکاتلندی و ظلم و تجاوزآنها به خانواده های اسکاتلندی،ندکلی به همراه برادران خود برعلیه دولت تبعیض مباره می کند.
هیث لجر، اورلندولون و جفری درفیلم سینمایی « ندکلی» به کارگردانی گرگورجوردون محصول سال 2003 کشورهای استرالیا، آمریکا و انگلستان به ایفای نقش پرداخته اند .

****************************
فیلم سینمایی « ترور» به کارگردانی هنری ورنول محصول سال 1979 کشورهای فرانسه و آمریکا ، ساعت 10:30 جمعه 28مرداد ماه ازشبکه سه سیما بازپخش می شود.

****************************
شـبـکـه چـهـار
فیلم تلویزیونی « آغاز تا آغاز» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی داریوش ربیعی پنجشنبه 27 مرداد ماه ساعت 15:30 ازشبکه چهارسیما بازپخش می شود.
داستان فیلم درمورد یک وکیل شهرستانی است که دریک شرکت وکالت درتهران با حقوق و مزایای فوق العاده دعوت به همکاری می شود. وکیل به همراه خانواده اش به تهران مراجعت می کند و مشغول بکارمی شود.پرونده هایی که به او می دهند ، پرونده های ساده ای بود که چندان با حقوق و مزایایی که از شرکت دریافت می کند . سازگاری ندارد . بنابراین وکیل کم کم به این ماجرا شک می کند.
علی سرابی و شبنم فرشاد جو درفیلم تلویزیونی « آغاز تا آغاز» به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده اند .

****************************
فیلم سینمایی « تابستان را چگونه گذراندم » به کارگردانی الکسی پوپوبربسکی ، محصول سال 2010 کشور روسیه ، جمعه 28 مرداد ماه ساعت 20:30 درقالب برنامه «سینما4» از شبکه چهارسیما پخش می شود.
داستان فیلم سینمایی « تابستان را چگونه گذراندم » با بازی گریگوریتی دوبرینگ، سرجی پوسکپالیس و ایگورپرنویچ درمورد دو فرد به نام های سرگی و پاول است که درجزیره ای خالی ازسکنه درایستگاهی قطبی که زمانی ازاهمیت استراتژیکی زیادی برخورداربوده ساکن شده اند. روزی درغیاب سرگی،پاول پیام مهمی را ازطریق بی سیم دریافت می کند ، مبنی بر اینکه همسر و پسرخردسال سرگی درحادثه ای کشته شده اند .

****************************
شـبـکـه تـهــران
پنجشنبه 27 مرداد ماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی « مادربزرگ» به کارگردانی هیوتوشی کوراچی ، محصول سال 2007 کشورژاپن در قالب برنامه « تماشاخانه » ازشبکه تهران پخش می شود .
فیلم سینمایی « مادربزرگ » داستان آکی هیرو پسربچه ای است که درخانواده فقیری زندگی می کند .مادرش از او و برادر بزرگترش نگهداری می کند و مجبوراست برای امرارمعاش خانواده خود سخت کار کند . او نمی تواند به بچه هایش رسیدگی کند و تصمیم می گیرد که آکی هیرو را که ازفقدان مادر درخانه بسیاررنج می برد با خواهرش به کیوشا بفرستد.

****************************
فیلم سینمایی « هدایت هواپیما» به کارگردانی مایک نیوئل ،محصول سال 1999 کشورهای آلمان و آمریکا ، 30 دقیقه بامداد روزجمعه 28 مرداد ازشبکه تهران بازپخش خواهد شد .

****************************
فیلم سینمایی « بازگشت پاندا به خانه» به کارگردانی زانگ یومحصول سال 2009کشورچین ، جمعه 28 مرداد ساعت 13:30 ازشبکه تهران روی آنتن می رود.
داستان فیلم سینمایی« بازگشت پاندا به خانه » با بازی لی فنگ،دایچی هاراشیما، متئویانگ کینگ و کی زانگ درباره خرس پاندایی است که دو توله دارد و شکارچیان در صدد اند که آنها را شکارکنند. زمانی که یکی ازتوله ها ازمادرش جدا می شود، شکارچیان آن را دنبال کرده و داخل رودخانه می افتد و توسط پسرنوجوان یتیمی که تحت سرپرستی یکی ازهمان شکارچیان درجنگل زندگی می کند، پیدا شده و مخفیانه مورد تیمارومراقبت قرارمی گیرد.

****************************
شـبـکـه شمـا
فیلم تلویزیونی «تمتع » به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه کنندگی سید داوود تقوی نژاد پنجشنبه 27 مرداد ماه ساعت 23:45 از شبکه شما پخش می شود .
درخلاصه داستان فیلم آمده : نریمان ذاکرزاده بسازو بفروشی است که ازهرراهی کسب درآمد می¬کند واعتقاد به کسب روزی حلال ندارد. درگیر و دار یک معامله کلان ، ‌موبایلش زنگ می خورد و به او می گویند که اسمش برای حج تمتع درآمده است . نریمان باور نمی کند ،‌ چرا که هیچ وقت آدمی نبوده که بخواهد حج تمتع برود و عقیده دارد اشتباهی شده است. پس از روشن شدن مدارک ،‌معلوم می شود پدرنریمان (حاج عبدالرسول) که مردی متدین و خدا ترس بوده ،‌سالها پیش به اسم پسرش حج تمتعی ثبت نام کرده و دلیلش را درنامه ای ذکر کرده است.
علیرضا کمالی،سیروس کهوری نژاد ومحمد رضا ابوالحسنی درفیلم تلویزیونی «تمتع» از تولیدات صداوسیمای مرکزیزد بازی کرده اند .

****************************
فیلم تلویزیونی « درخت باور» به کارگردانی محمد رضا زندی و تهیه کنندگی حمید درگومه جمعه 28 مرداد ماه ساعت 13:45 از شبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : سعید رضایی دانش آموزدوره راهنمایی ازاینکه نمرات خوبی را درمدرسه نمی گیرد،ازطرف خانواده و معلمان مورد سرزنش قرارمی گیرد.اوکه با این رفتار مواجه می شود، به گونه ای قصد دارد ازمدرسه ترک تحصیل کند.با ورود معلمی جدید به مدرسه و مطلع شدن او ازنمرات سعید،سعی می کند به او رازی را بگوید که نمرات سعید بهتر شود.
پیمان شریعتی ، مهران رجبی و کاوه آهنگردرفیلم تلویزیونی « درخت باور» ازتولیدات صدا و سیمای مرکزقم ایفای نقش کرده اند.



انتهای پیام/ ح گ

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.