چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳

عناوين فيلمهاي سينمايي و تلويزيوني آخر هفته

لیلی با من است

در روزهاي پاياني هفته فيلم‌هايي چون "ليلي با من است"، "اخراجي‌هاي1" و 15 فيلم ديگر از شبکه‌هاي مختلف سيما به روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرگزاري سينماي ايران، 17 فيلم سينمايي و تلويزيوني از سينماي ايران، فرانسه، انگلستان و آمريکا از شبکه‌هاي سيما به روي آنتن مي‌رود و انتخاب فيلم‌ها متناسب با هفته دفاع مقدس صورت گرفته است.

فيلم سينمايي "دانش آموز جديد" به کارگرداني وينسنزو مارانو محصول سال 2005 فرانسه و با بازي لارنس بوکوليني پنجشنبه هفتم مهر ساعت 22 روي آنتن شبکه يک سيما مي‌­رود. اين فيلم درباره خانم ژوبرت که از آموزگاران خوب و با سابقه مدرسه است که با آمدن دانش آموزي جديد به نام "ديويد " که به آساني نمي‌تواند با دانش آموزان ديگر ارتباط برقرار کند تصميم مي‌گيرد تا راه حلي براي شناخت مشکل او پيدا کند.

فيلم سينمايي "ليلي با من است" به کارگرداني کمال تبريزي پنجشنبه هفتم مهرماه ساعت 23:55 ازشبکه يک سيما پخش مي‌شود. داستان اين فيلم با بازي پرويز پرستويي، محمود عزيزي، شهره لرستاني، رحمان باقريان، مهدي فقيه، هدايت الله نويد و حسين معلومي درباره صادق مشکيني فيلمبردار تلويزيون است که از جبهه و جنگ مي‌ترسد اما براي اينکه بتواند از صندوق تلويزيون وام بگيرد تا خانه نيمه ساخته‌اش را تکميل کند، بايد براي فيلمبرداري فيلمي مستند از اسراي ­عراقي به ­منطقه جنگي برود.

فيلم سينمايي "اخراجي‌هاي1" به کارگرداني مسعود ده نمکي و تهيه کنندگي حبيب اله کاسه ساز، جمعه هشتم مهر ماه ساعت 16 از شبکه يک سيما پخش مي‌شود. "اخراجي‌هاي1" درباره مجيد از خلافکارهاي يکي از محله‌هاي تهران است که عاشق دختر ميرزا (يک گيوه دوزعارف) است و شرط ازدواج او سربه راه شدن است.

مجيد در سر راه خود احساس مي‌کند که رقيبي وجود دارد که از بچه‌هاي جبهه‌اي است و براي اينکه از او عقب نيفتد، با نوچه‌هاي خود راهي جبهه مي‌شود. اکبر عبدي، کامبيز ديرباز، محمد رضا شريفي‌نيا، ارژنگ اميرفضلي و نگار فروزنده در فيلم سينمايي "اخراجي‌هاي 1" بازي کرده‌اند.

فيلم تلويزيوني "نيلوفران خاک" به کارگرداني حميد بهمني و تهيه کنندگي سيد احمد مير اعلايي 30 دقيقه بامداد روز پنجشنبه هفتم مهر ماه از شبکه دو سيما پخش مي‌شود. اين فيلم درباره بچه‌هاي سپاه در گروه تحقيق و تفحص پيکر شهدا، به سراغ علي که يکي از همرزمانشان بوده و جانباز شيميائي است مي‌روند و راهي مناطق سابق عملياتي مي‌شوند. براي پيدا کردن پيکرشهدا مي‌بايست مين‌ها از منطقه خنثي و پاکسازي شوند.

فيلم سينمايي "بازي بزرگان" پنجشنبه هفتم مهر ساعت 14:30 به کارگرداني کامبوزيا پرتوي و تهيه کنندگي عباس رنجبرو محمد مهدي دادگو ازشبکه دو سيما پخش مي‌شود. درخلاصه داستان فيلم آمده: درپي تهاجم ارتش عراق و اشغال يکي از شهرهاي کوچک مناطق مرزي غرب کشور، عده زيادي از اهالي شهر کشته مي‌شوند و زنده‌ها با شتاب و در زير بمباران، شهر را ترک مي‌کنند.

فيلم سينمايي "گذرگاه" به کارگرداني شهريار بحراني و تهيه کنندگي محمد باقرآشتياني 30دقيقه بامداد روزجمعه هشتم مهر ماه از شبکه دو سيما پخش مي‌شود. اين فيلم درباره يک رزمنده به نام ناصر است که به همراه سه تن از همرزمانش ( احمد ، قاسم و محمد) براي عمليات گشت و شناسايي به جبهه اعزام مي‌شود.

فيلم سينمايي "نوروز" به کارگرداني سيد رحيم حسيني و تهيه کنندگي محمدرضا شرف الدين و حبيب اله کاسه سازجمعه هشتم مهرماه ساعت 17:30 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود. اين فيلم درباره يک نوجوان بسيجي است که براي آب رساني به روستاي خود از منطقه عملياتي جنگ، تانکر آبي را به غنيمت مي‌گيرد، اما براي رساندن تانکر به روستا با مشکلاتي روبرو مي‌شود. گوماتا رياحي، رويا نونهالي، جمشيد گرگين، فتحعلي اويسي و هما مشکين در "نوروز" بازي کرده‌اند.

فيلم تلويزيوني "شب‌هاي خرمشهر" به کارگرداني حسين تبريزي و تهيه کنندگي مجيد اوجي جمعه هشتم مهرماه ساعت 23 از شبکه دو سيما روي آنتن مي‌رود. درخلاصه داستان فيلم با بازي مريم بوباني ، فريده سپاه‌ منصور، بهرام شاه‌ محمد لو، سحر زکريا ، فلورا سام و کورش تهامي آمده : رحمان و همسرش سليمه با آغازجنگ و حمله دشمن به خرمشهر ، زندگي را به گونه‌اي ديگر ادامه مي‌دهند. رحمان و بقيه مردهاي فاميل در خرمشهر ماندند تا از آب و خاک دفاع کنند و سليمه و زن‌ها و بچه‌ها مجبور به ترک خانه شدند.

فيلم سينمايي "بازرس مورس" (مرگ به موقع) به کارگرداني جان مدن محصول سال 2000 کشورهاي انگلستان وآمريکا، پنجشنبه هفتم مهر ساعت 16:30 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود. داستان فيلم درباره کشته شدن پيرمردي با ناتواني جسمي است که به ظاهرهمه چيز نشان دهنده اين است که خودکشي کرده اما... "بازرس مورس" (مرگ به موقع) با بازي بازيگراني همچون جوهان توآن و کوين واتلي ساخته شده است.

فيلم تلويزيوني "هَمسَنگار" ، پنجشنبه هفتم مهر ساعت 20 از شبکه سه سيما پخش خواهد شد. اين فيلم به مدت زماني پس از محاصره شهرهاي آبادان و خرمشهرتوسط نيروهاي عراقي مي‌پردازد. حميد با نمکي، حسين قفلي ، مهتاب صداقت و عباس جوادي از بازيگران اصلي "همسنگار" به کارگرداني احسان عبدي پور و تهيه کنندگي هومن کبيري هستند.

فيلم سينمايي "هزار و يک شب" به کارگرداني استيون بارون پنجشنبه هفتم مهرماه ساعت 23:30 روي آنتن شبکه سه سيما مي‌رود. در خلاصه داستان اين فيلم آمده: در زمان‌هاي قديم ، سلطان شهريار بعد از حادثه ترورش که توسط همسر او طرح ريزي شده بود و درنتيجه منجر به مرگ همسرش گرديد ، دچارروان پريشي مي‌شود. ميلي اويتال، آلن باتيس و جيسون فراين در "هزار و يک شب" محصول سال 2000 کشورآمريکا ايفاي نقش کرده‌اند.

فيلم سينمايي "مار" محصول سال 2007 کشور آمريکا و به کارگرداني تيبروتيکس جمعه هشتم مهرماه ساعت 15 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم با بازي مايکل اسنک و سيري باروو آمده: داف و لس دو برادرند که پدرشان در اثر حمله مار کشته شده، داف به مارها علاقه زيادي دارد، ولي لس از آن‌ها متنفر است. تا اينکه روزي...

فيلم سينمايي "آبراهام پوينت" به کارگرداني ويندام پرايس، جمعه هشتم مهرماه ساعت 20:30 در قالب برنامه "سينما 4" از شبکه چهار سيما روي آنتن مي‌رود. درخلاصه داستان فيلم با بازي مکنزي کزوک و کريستيان مک کي آمده: آبراهام پوينت نام روستايي در ولز است که زادگاه کومت شخصيت اصلي داستان است. کومت با واسطه اتفاقي که در دوران کودکي براي برادرش افتاده است، خود را مسئول مي‌داند و به همين دليل از خانواده دوري جسته و در لندن به تنهايي زندگي مي‌کند. اين فيلم محصول سال 2008 کشورانگلستان است.

انيميشن "دست‌هاي کوچک، قلب‌هاي بزرگ" به کارگرداني ميترا عبدي و علي صميمي راد پنجشنبه هفتم مهرماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش مي‌شود. داستان اين انيميشن درباره حمله ناو وينسنت به هواپيماي مسافربري ايرباس ايران است که همراهان اين ناو تحت سرپرستي شيطان قرار دارند و با ترفندهاي مختلف درصدد آسيب رساندن به بچه هاي نقاط مختلف دنيا هستند. اما اين بچه‌ها با روح پاک خود با آنها مبارزه مي‌کنند.

فيلم تلويزيوني "رد پا" به کارگرداني محمد رضا خاکي و علي طالب لو و تهيه کنندگي ميثم قنبري ، جمعه هشتم مهر ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش مي‌شود. درخلاصه داستان فيلم آمده : دکتر کياني که برادرش رسول سال‌هاست که به شهادت رسيده است و خودش هم درجبهه ها مجروح شده است، روي فرهنگ اهدا اعضا بيماراني که مرگ مغزي مي‌شوند کار مي‌کند. اين فيلم با بازي محمد عمراني ، هما خاکپاش ، فرحنازمنافي ظاهر، صديقه کيانفر و علي طالب لو ساخته شده است.

فيلم تلويزيوني "اَرمُون"، پنجشنبه هفتم مهر ساعت 23:45 از شبکه شما پخش مي‌شود. داستان "اَرمُون" درباره مسعود است که خارج از کشور در شهر هامبورگ آلمان زندگي مي‌کند. او پس از مطلع شدن از احوال پدر بيمارخ ود تصميم بازگشت به وطن مي‌گيرد، غافل ازاين که زمان همه چيز را تغيير داده است، او به روستاي پدري خويش بازمي‌گردد ، اما پدر او فوت شده... مسعود جمالي ، مهدي خليلي ، داريوش شافي و خديجه موسوي از بازيگران اصلي "ارمون" به کارگرداني ياسرطالبي و تهيه کنندگي ميترا روحي منش است.

فيلم تلويزيوني "لنج گيل بابا" از توليدات صدا و سيماي مرکز گيلان ، جمعه هشتم مهرماه ساعت 13:30 از شبکه شما روي آنتن مي‌رود. لنج گيل بابا، داستان زندگي گروهي است به همين نام که در بندر کياشهر کار مي‌کنند و با يکديگر رابطه‌اي خانوادگي و دوستانه دارند. مدتي است که ميزان صيد کاهش يافته و مردم منطقه به دنبال دليل آن هستند تا اينکه پس از تحقيقات علت آن ورود " شانه‌دار" آمريکايي به درياي خزرمعرفي مي‌شود...

عباس اميري ، محمدعلي شابختي ، فريده توکلي ، مصطفي قديري ، شادي صفري ، محمد نوري ، اسماعيل حاجتي ،عارف صفرزاده ، مهدي فريقي و ميلاد کي­ مرام از بازيگران فيلم تلويزيوني "لنج گيل بابا" به تهيه کنندگي رضا سيف پور و کارگرداني علي حلـوي هستند.



انتهاي پيام/ ح گ

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.