شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۸

زندگی‌ استیو جابز فیلم می شود

استیو جابز

مسئولان شرکت فیلمسازی «سونی پیکچرز» روز گذشته اعلام کردند که فیلم زندگی نامه استیو جابز؛ مخترع و بنیانگذار شرکت رایانه ای «اپل» را تولید و اکران می کند.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران (سینما پرس)، پس از گذشت 3 روز از درگذشت استیو جابز، مسئولان شرکت فیلمسازی «سونی پیکچرز» روز گذشته اعلام کردند که براساس رمانی از والتر ایساکسون، فیلم زندگی نامه این مخترع و بنیانگذار شرکت رایانه ای «اپل» (Apple) را تولید و اکران می کنند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، مارک گوردون؛ تهیه کننده فیلم های سینمایی «سرعت» (Speed)، «نجات سرباز رایان» (Saving Private Ryan) و «رمز اصلی» (Source Code) نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه سینمایی فعالیت می کند.

همچنین مسئولان «سونی پیکچرز» هنوز کارگردان، فیلمنامه نویس، بازیگران و سایر عوامل این فیلم سینمایی را انتخاب و معرفی نکرده اند.

رمانی که براساس آن زندگی نامه استیو جابز ساخته می شود، در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) پاییز سال جاری منتشر می شود. مسئولان منتشر کننده این رمان پیش از این اعلام کرده بودند که آن را در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) پاییز سال جاری روانه بازار می کنند.

همچنین رمان زندگی نامه استیو جابز براساس 40 مصاحبه این مخترع با مجلات و شبکه های تلویزیونی و تجربیات و خاطرات صدها دوست، همکار و اقوام جابز نوشته شده است.

استیو پاول جابز؛ کارآفرین، مخترع، بنیانگذار، مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه ای «اپل»، مدیر عامل شرکت فیلمسازی «پیکسار» و عضو هیات مدیره شرکت فیلمسازی «والت دیزنی» پیش از این در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) پاییز سال جاری درگذشت.

انتهای پیام/ ع م/ ع ک



ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.