چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲

با پخش قسمت هفتم سريال شوق پرواز

رويدادهاي مهم زندگي همسر شهيد بابايي مرور مي شود

قسمت هفتم سريال تلويزيوني شوق پرواز که جمعه بيست و دوم مهرماه پخش مي شود، با تمرکز بر شخصيت «مليحه حکمت» همسر شهيد بابايي، دو مقطع مهم از زندگي وي را با حضور «افسانه بايگان» و «الهام حميدي» به نمايش مي گذارد و برخي از مهم ترين اتفاق هاي زندگي او را مرور مي کند.

به گزارش خبرنگار تلويزيون خبرگزاري سينماي ايران در اين قسمت از سريال «شوق پرواز» با بازگشت عباس بابايي و سعيد خجسته فر از امريکا و حضور آنها در قزوين، اتفاق هاي تازه اي رُخ مي دهد. در بخش مهمي از داستان نيز چند رويداد مهم زندگي «مليحه حکمت» همسر شهيد عباس بابايي مرور مي شود. بخشي از اين اتفاق ها مربوط به مقطع جواني اين شخصيت است که با حضور «الهام حميدي» شکل گرفته و رويدادهاي زمان جواني همسر عباس بابايي مرور مي شود. بخشي نيز مربوط به زمان حال و چگونگي ارتباط ميان وي با «ليلي» است.

شوق پرواز محصول مشترک «گروه تلويزيوني شاهد بنياد شهيد و امور ايثارگران» و «گروه فيلم و سريال شبکه يک سيما» است. اين سريال 24 قسمتي به کارگرداني «يدالله صمدي» و تهيه کنندگي «جواد نوروز بيگي» با موضوع زندگي خلبان شهيد «عباس بابايي» ساخته شده و علاقمندان مي توانند در کنار تماشاي اين سريال، با مراجعه به سايت اينترنتي سريال به نشاني www.shogheparvaz.tv مطالب و عکس هاي مربوط به اين سريال را تماشا و مطالعه کنند.

انتهاي پيام/ ق ق

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.