یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳

استقبال از اکران «روز رستاخیز» در کشورهای عربی

روز رستاخیز

برخی منابع خبری سینمایی جهان عرب با اشاره به اسامی بازیگران عرب فیلم سینمایی «روز رستاخیز» به کارگردانی احمد رضا درویش از امکان اکران این فیلم در کشورهای عربی استقبال کردند.

به گزارش سینماپرس، برخی منابع خبری سینمایی جهان عرب با اشاره به اسامی بازیگران عرب فیلم سینمایی «روز رستاخیز» از امکان اکران این فیلم در سالن‌های سینما در خاورمیانه استقبال کردند.

پایگاه خبری السینما با اشاره به حضور بازیگرانی از عراق، کویت، لبنان، و سوریه در این فیلم نوشت: معروفترین بازیگر عرب این فیلم «جمال سلیمان» بازیگر مشهور سوری است که در کنار او «طلعت حمدی»، «رضوان عقیلی» و «فواد سرور» از سوریه، «داود حسین» از کویت، «یوسف شکرجی» از عراق و «فواد ابراهیم» از لبنان در این فیلم حضور دارند.

این پایگاه خبری که تلاش کرده است از جمال سلیمان درباره نقش او و فیلم بپرسد نوشت: جمال سلیمان که از یک سال و نیم پیش با تهیه‌کنندگان این فیلم قرار داد بسته است از ارئه هرگونه جزئیاتی درباره نقشی که در «روز رستاخیز» ایفا کرده است، امتناع کرد.

این پایگاه افزود: جمال سلیمان عدم ارائه جزئیات درباره فیلم و نقشش را به دلیل قرارداد موجود بین او و تهیه کننده اعلام کرده است و تنها گفته است که منتظر به نمایش درآمدن آن است.

پایگاه خبری السینما نوشته است: جمال سلیمان در نیمه سوم ماه رمضان گذشته به ایران سفر کرده است و تنها در 7 روز به جلوی دوربین احمد رضا درویش رفته است.

شایان ذکر است جمال سلیمان پیش از سابقه بازی در سینمای ایران را داشته است که معروفترین حضور او در فیلم «بازمانده» مرحوم سیف‌الله داد و در نقش «دکتر سعید» بوده است.




انتهای پیام/ح گ/ ا ک


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.