یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴

ذبیح الله رحمانی:

«هدیه تهرانی» و «محمدرضا گلزار» تضمین‌کننده فروش فیلم‌ها هستند

هدیه تهرانی و گلزار

فروش فیلم در فصل های مختلف به خصوص پاییز و زمستان نیاز به سینمای پرقدرت با معیارهای مشخص دارد که سینمای ایران فاقد آن است.

به گزارش سینماپرس، ذبیح الله رحمانی منتقد سینما که در آستانه اکران فیلم سینمایی «در امتداد شهر» گفتگو می کرد با بیان این مطلب افزود: متاسفانه سینمای ایران در زمان تولید و ساخت فیلم و همچنین در زمان اکران به صورت فصلی عمل می کند و به هیچ عنوان برنامه مشخص و سالیانه ندارد.

وی افزود: این موضوع مهمترین دلیلی است که سینمای ما در فصل های مختلف سال، به خصوص پاییز و زمستان اکران مساعدی نداشته باشد.

رحمانی در ادامه راهکار حل این مشکل را تبلیغات مناسب دانست و اظهار داشت: با وجود چنین شرایطی در سینمای ما تنها راه جذب مخاطب شناخت نیازهای آنها و همچنین تبلیغات مناسب است که سبب فروش بهتر فیلم در فصل های پاییز و زمستان است.

وی بیان کرد : البته گاهی هم با وجود تبلیغات خوب و مناسب، کارشناسی غلط بعضی از افراد راجع به فیلمها ضربه شدیدی به فروش آنها می زند .

رحمانی در خاتمه گفت: در سینمای ایران حضور سوپر استار هایی که فروش فیلم را بالا میبرند به درستی تعریف نشده و فقط می توان از هدیه تهرانی و محمد رضا گلزار به عنوان تضمین فروش در سینمای ایران نام برد.شایان ذکراست فیلم سینمایی «در امتداد شهر» به کارگردانی علی عطشانی به زودی در سینماهای تهران و شهرستان ها با بازی محمدرضا گلزار اکران می شود.

انتهای پیام/ ح گ/ ا ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.