دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹

/جشنواره فیلم 100/

مهلت ثبت نام در جشنواره فیلم 100 تمدید شد

حسین ربانی دبیر هشتمین جشنواره فیلم 100 ثانیه ای در نشست خبری

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 گفت: مهلت ثبت نام در بخش ملی جشنواره فیلم 100 تا 23 دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100، دبیر اجرایی جشنواره با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال گسترده فیلمسازان و تقاضای مکرر شرکت‌کنندگان به دبیرخانه، با تصمیم شورای راهبردی جشنواره، زمان ثبت‌نام تا پایان روز 23 دی‌ماه و زمان ارسال آثار تا 30 دی‌ماه تمدید شد.

حامد میرزاحسینی با اشاره به اینکه ارسال آثار منوط به ثبت نام اینترنتی است، افزود: شرکت‌کنندگان در بخش‌های اصلی و جنبی پس از تکمیل ثبت نام در سایت جشنواره و دریافت کد عضویت می‌توانند آثار خود را ارسال نمایند که با توجه به ترافیک سایت و استقبال شرکت‌کنندگان‌، زمان ثبت نام تا پایان روز جمعه 23 دی‌ماه تمدید شد‌.

وی افزود: همچنین شرکت کنندگان در بخش رادیویی و بخش تلفن همراه نیز برای ثبت نام تا 23 دی‌ماه می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.100fest.com مراجعه نمایند.

دبیر اجرایی جشنواره گفت: با توجه به اینکه پس از پایان مهلت دریافت آثار، فعالیت هیئت انتخاب و داوری آغاز خواهد شد، آثاری که تا 30 دی‌ماه به این دبیرخانه ارسال شود، در بخش انتخاب و داوری شرکت داده می‌شود.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با شعار سینمای اخلاق به همت حوزه هنری استان تهران و با مشارکت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، رادیو اینترنتی ایران صدا، شبکه سه سیما، شهرداری تهران، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، شبکه ifilm، شبکه جهانی جام جم و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در 4 و 5 اسفند‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/ح گ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.