یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰

لیلا بلوکات در گفت و گو با سینماپرس:

«آیینه و شمعدون» برای دومین بار به دلیل نبود بازیگران متوقف شده بود

لیلا بلوکات بازیگر میهمان خبرگزاری سینمای ایران در هفدهمین نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها

سینماپرس- گروه سینما/ لیلا بلوکات گفت: فیلم سینمایی «آیینه و شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان سه هفته ای به دلیل حضور بازیگران در پروژه های دیگر متوقف شد.

لیلا بلوکات؛ بازیگر سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس عنوان کرد: پس از چند روزی که از فیلمبرداری «آیینه و شمعدون» گذشته بود فیلمبرداری یک ماه به دلیل بررسی های بیشتر سازمان سینمایی متوقف شد. هنگامی که برای دومین بار شروع شد به این دلیل که بازیگران فیلم در پروژه های دیگری مشغول کار بودند دوباره دو سه هفته ای فیلمبرداری متوقف شد.

 

وی افزود: بخش های مهم مربوط به رضا عطاران فیلمبرداری شده است.  

 

وی درباره دیگر فعالیت هایش در عرصه بازیگری اظهار کرد: علاوه بر «آیینه و شمعدون» برای بازی در فیلم «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده هم قرارداد بسته ام.

 

فیلمبرداری «آینه شمعدون» اواخر آبان‌ماه در شرایطی که حدودا ٢۵ درصد کار انجام شده بود، به دستور سازمان سینمایی برای بررسی مجدد فیلمنامه متوقف شد.

 

داستان «آینه شمعدون» درباره زن و شوهری به نام ضیاء و سوری است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. ضیاء در سیرک کار می‌کرده و حالا بیکار شده است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه‌ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد. تلاش‌های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می‌شود که اهالی محل به کمک آن‌ها آمده و هر کدام تکه‌ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می‌دهند.

 

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، مصطفی زمانی، مهران احمدی، مهدی فقیه، شقایق فراهانی، لیلا بلوکات، فتانه ملک محمدی، آهو خردمند، امین ایمانی، مهدی دانایی مقدم، مهدی عطاران، احمد مهرانفر و الناز شاکردوست از بازیگران «آینه شمعدون» هستند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.