دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳

هنرمندان در غرفه سینماپرس در جشنواره فجر/5

یکتا ناصر: سینمایی‌های جشنواره تله فیلم‌هایی بودند که به من پیشنهاد شدند

یکتا ناصر

سینماپرس-گروه سینما/یکتا ناصر با حشور در غرفه سینماپرس در برج میلاد درباره عدم حضورش در هیچ فیلمی از جشنواره فجر امسال گفت: کارهایی که به من پیشنهاد می شد تله فیلم بودند که من رد کردم اما بعد دیدم این فیلم ها در بخش نگاه نو حضور دارند!

یکتا ناصر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد جشنواره فجر امسال گفت: جا به جایی های امسال در برنامه ها کمی اذیت کننده بود. یادم می آید پارسال نظم بیشتری در جشنواره وجود داشت. مثلا من برای فیلم بهرام توکلی برای اولین بار به برج میلاد آمدم و فکر می کردم اکران ساعت 9 است اما گفتند برنامه ای که من از اینترنت دانلود کرده ام عوض شده و اکران ساعت 19:30 بوده و این به علت جا به جایی سئانس ها به ساعت 10صبح بوده است. در همین طرز پذیرایی هم فکر می کنم می شد احترام بیشتری گذاشته شود. این تشریفات و فیش گرفتن ها در حوصله ما نیست ولی راستش باید چند روزی بگذرد تا با جو بیشتر آشنا شوم.

 

بازیگر فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» در مورد اینکه با وجود اینکه سال گذشته برنده سیمرغ جشنواره شده است چرا در هیچ فیلمی در جشنواره حضور ندارد بیان داشت: هیچ کدام از فیلمنامه هایی که به من پیشنهاد شد حداقل کار مورد قبولی نبود و یا کارهایی بود که ربطی به جشنواره نداشت. با این حال بعضی از آن ها را می بینم که در بخش نگاه نو حضور دارند. این ها تله فیلم بودند وقتی به من پیشنهاد شدند و گویا به سینمایی تبدیل شده اند. من اتفاقا خیلی دوست دارم بدانم این مسئله کار من است یا سینما؟! فکر می کنم از بین بازیگرانی که در سال گذشته چه در جشنواره فجر و چه در جشنواره منتقدین مورد تحسین و تشویق واقع شده اند کسی که اصلا کار نکرده من باشم.

 

وی درباره موضوع خود در قبال این موضوع گفت: از یک نظر خوشحالم برای اینکه پارسال سیمرغی که گرفتم خودم احساس کردم جایزه صبر و تحملم را گرفتم. پس حتما باید بازهم این روند را ادامه بدهم. خیلی اتفاق جدیدی برای من نیست. به صبر کردن عادت دارم.

 

یکتا ناصر درباره وضعیت سینمای امروز افزود: وقتی سینما روند رو به رشدی داشته باشد برای همه اهالی اش بهتر است. همانطور که خودتان می دانید با هر کدام از اهالی سینما در هر صنفی وقتی حرف می زنی آنقدر دل ها پر است که ...

 

وی در پایان گفت: بیشتر ترجیح می دهم این جو درست شود، حال آدم ها خوب شود و مغزشان باز شود تا بتوانند خلاقیت و نوآوری داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.