یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۹

اختتامیه سی و یکم فیلم فجر/3

«سر به مهر» و «دهلیز» بهترین های نگاه نو در جشنواره سی و یکم

جشنواره فیلم فجر

سینماپرس-گروه سینما/ بهترین های بخش نگاه نو با معرفی فیلم سینمایی سر به مهر به کارگردانی هادی مقدم دوست در بخش بهترین کارگردانی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، بهترین های بخش نگاه نو سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی شدند. در بخش بهترین دست آورد فنی یا هنری، فرشاد محمدی برای فیلم سینمایی برلین منفی 7 سیمرغ بلورین این دوره از جشنواره به همراه 20 میلیون تومان دریافت کرد.

 

همچنین سیمرغ بهترین کارگردانی به هادی مقدم دوست برای فیلم سینمایی سر به مهر اهدا شد. سیمرغ بهترین فیلم نیز به سید محود رضوی  مجد برای فیلم دهلیز اهدا شد. این تهیه کننده در هنگام دریافت سیمرغ خود گفت: من جایزه بهترین فیلم را گرفتم البته این جایزه تنها متعلق به تهیه کننده نبوده و برای تمامی عوامل فیلم است. هرچند من جایزه خود را امروز گر فتم، اما بهروز شعیبی سیمرغ خود را با تشویق مردم گرفت.

 

در پایان، محمدرضا عرب، یکی از اعضای هیت داوران این بخش خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: زمانی که عباسیان از من برای داوری در این بخش دعوت کرد، تعجب کردم که آیا هنوز هم فیلم اول ساخته می شود. امسال اکثر فیلم های اول توسط بخش خصوصی ساخته شده است، اما هیچ حمایتی از این بخش از سوی دولت انجام نشده است. هرچند امسال ساخت فیلم های اول به دست بنیاد فارابی و سینمای جوان بود، اما همچنان ساخت این فیلم ها با مشکل مواجه شده است.

 

انتهای پیام/ر/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.