چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۴

با پخش قسمت بیست و یکم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»

داریوش فرهنگ گرفتار «اداره سیاسی پهلوی» می شود

کلاه پهلوی

سینماپرس: گروه تلویزیون ـ از این هفته با پخش قسمت جدید کلاه پهلوی، فضای این سریال به مرور تغییر کرده و این اثر تلویزیونی، به مرور به سریال پلیسی تبدیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کلاه پهلوی، در قسمت 21 که جمعه 27 بهمن ماه از شبکه یک سیما پخش می شود، افراسیابی (با بازی کاظم افرندنیا) از اداره سیاسی تهران به سامان می آید و طی مذاکره با افرادی همچون: موید رییس اداره اوقاف شهر، نیکوکار رییس شهربانی و احسان قاضی شهر از آنها درخصوص وضعیت صمصام پرس و جو و آنها را به جمع آوری اطلاعات و پرونده سازی علیه صمصام وادار می کند. افراسیابی همچنین از قاضی شهر می خواهد تا پرونده های شکایت از صمصام را که مختومه شده بود، دوباره به جریان بیندازد و شاکیان را علیه او بشوراند. مسوولان شهر واکنش های مختلفی نسبت به این موضوع نشان می دهند اما به دلیل اهمیت و جایگاه اداره سیاسی و ترس از سرپاس مختاری، مجبور به اطلاعت از این  دستور می شوند.

همچنین در این قسمت تکلیف تاسیس کارخانه ریسندگی در سامان که میرزا رضا پیگیر آن بود مشخص می شود و مخاطبان بار دیگر شاهد بحث و جدل فروغ و شادی در مدرسه زنان سامان خواهند بود. از دیگر نکات قابل تامل در قسمت 21، ادامه تلاش های شهربانی برای اجرای فرمان کشف حجاب در سامان است که این مساله واکنش های مختلفی را در زنان سامان به دنبال دارد.

ایجاد بخش های جدید در سایت

همزمان با پخش قسمت بیست و یکم، پنجمین مسابقه «نقد نویسی» برای این سریال نیز برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه، اظهار نظر درباره سریال کلاه پهلوی و نیز مطالعه مطالب مختلف درباره این اثر، به سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv مراجعه کنند. همچنین سایت کلاه پهلوی با ایجاد سه بخش ویژه «پرسش و پاسخ»،«بحث و نظر» و «مطالب مخاطبان» فضای جدیدی را برای تعامل با مخاطبان در سایت ایجاد کرده که این بخش ها با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و شش ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/  ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.