یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۵

به دنبال اعلام خرید سهم فارابی برای فیلم «دربند»/

سهم هیچ یک از فیلم هایمان را نمی فروشیم/ در تلاش هستیم «هیس...» را عیدفطر اکران کنیم

جعفر گودرزی

سینماپرس- گروه سینما/ مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی گفت: قصد نداریم سهم هیچ یک از فیلم هایی را که در جشنواره فیلم فجر داشتیم، واگذار کنیم.

جعفر گودرزی؛ مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: در حال برنامه ریزی برای اکران مناسب فیلم های فارابی هستیم و سهم خود را در تمام فیلم هایی که با بخشی از سرمایه فارابی ساخته شده اند مانند فیلم «دربند» حفظ می کنیم البته بخشی از سهم فیلم هم به فیلمساز اختصاص دارد تا برای فروش فیلمش دغدغه داشته باشد.

 

وی افزود: فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» از جمله فیلم هایی است که تلاش داریم عیدفطر اکران کنیم. زمان اکران دیگر فیلم های فارابی مشخص نیست.

 

فیلم های «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان، «استرداد» به کارگردانی علی غفاری، «عقاب صحراء» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» از جمله فیلم هایی هستند که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده اند.

 

این در حالی است که تولیدات فارابی تنها به همین چهار فیلم محدود نمی شود و فیلم هایی هم هستند که فارابی بیشترین مشارکت را در ساخت آن ها داشته است که از میان این فیلم ها می توان به «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی و تهیه کنندگی پروانه مرزبان - حبیب الهیاری ، «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی امیر سمواتی، «دلتنگی‌های عاشقانه» به کارگردانی رضا اعظمیان و تهیه کنندگی محمد رضا شرف الدین، «غریبه» به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه کنندگی محمد قهرمانی - محصول موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی، «گهواره‌ای برای مادر» به کارگردانی پناه برخدا رضایی و تهیه کنندگی پناه برخدا رضایی- محمد احمدی و «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی و تهیه کنندگی پوران درخشنده اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.