چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد/

اختصاص میلیاردها تومان اعتبار برای رونق بیشتر نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب تهران

سینما پرس ـ گروه هفت هنر /سیدمحمد حسینی گفت: طی برگزاری نمایشگاه کتاب، حمایت جدی از ناشران و نویسندگان صورت می‌گیرد و بر این اساس هر ساله میلیاردها تومان به این موضوع اختصاص می‌دهیم تا شاهد رونق هر چه بیشتر نمایشگاه کتاب باشیم.

به گزارش سینما پرس، «سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌وگو با ستاد خبري بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، درباره چشم انداز نمایشگاه کتاب امسال، اظهار کرد: همه تلاش ما در این است که از تمام تجربیات سال های گذشته استفاده کنیم و اگر برخی ضعف‌ها در خدمت‌رسانی به مردم وجود داشته، این ضعف‌ها برطرف شود.

 

وی با اشاره به مشورت و رایزنی با ناشران و مسئولان نشر کشور در این باره بیان کرد: در مجموع به رغم مشکلات جدی که در برپایی نمایشگاه کتاب پيش روداشتیم، انشاء الله بتوانیم بیست و ششمین نمایشگاه  بين المللي کتاب تهران را با توجه به گذشت ربع قرن تجربه‌، به صورت مناسب و درخور برگزار کنیم و تاثیرات و بازتاب خوب آن را در داخل و خارج کشور شاهد باشیم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه کتاب تهران را قابل مقایسه با نمایشگاه‌های معتبر و بزرگ کتاب دنیا دانست وافزود: استقبال وحضور گسترده و میلیونی مردم در نمایشگاه کتاب تهران کم نظیر است.

 

انتهای پیام/ش.ع

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.