یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

تهیه کننده «رژیم طلایی»:

از اکران «رژیم طلایی» راضی هستیم

عبداله علیخانی

سینماپرس ـ گروه سینما/عبدالله علیخانی گفت: مدت ها است رگ خواب تماشاگر را می دانیم و برای همین سال ها است که فیلم مفرح و با ارزش برای گیشه ساخته ایم و ضمن اینکه مخاطب را راضی نگه داشتیم از بازگشت سرمایه هم رضایت کامل داشته ایم.

عبدالله علیخانی یکی از تهیه‌کننده گان «رژیم طلایی» ضمن ابراز رضایت از فروش فیلمش در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: خوشبختانه توانستیم در سال گذشته فیلم «رژیم طلایی» را به موقع فیلمبرداری کنیم و اکران خوبی را هم برایش دست و پا کنیم. من و آقای فرحبخش بعد از سال ها همکاری مشترک به خوبی ذائقه مخاطب را می دانیم.

 

علیخانی درباره فیلم «رژیم طلایی» می گوید: فیلم از بازی بازیگران خوبی بهره می برد و همین موضوع باعث می شود مخاطبین به فیلم اعتماد کنند. این فیلم با کارهای قبلی آقای سبحانی تفاوت های زیادی در نوع قصه دارد ولی با این وجود قصه جذاب آن مخاطبین را به سینما می کشاند.

 

وی درباره اکران نوروزی امسال و نحوه چینش فیلم ها می گوید: خوشبختانه امسال چینش آثار در اکران نوروزی به نحوی بود که تمامی سلایق را در بین مخاطبین پوشش می داد. برای همین فکر می کنم تمامی صاحبان فیلم ها از اکران فیلم هایشان راضی باشند.

 

این تهیه‌کننده درباره اختلاف موجود میان حوزه هنری و ارشاد نیز گفت: یک نوع رفتارهایی را از برخی دوستان می‌بینیم و می‌شنویم که فقط باید بگویم در شأن سینمای ایران نیست و باید هر چه سریع‌تر همه مشکلات کنار گذاشته شود و از حاشیه نجات پیدا کنیم و به متنی که کلیت سینما است برسیم.

 

علیخانی در پایان با اشاره به اتفاقات سال گذشته که برای فیلم «خصوصی» افتاد گفت: نوروز سال گذشته هم می توانست مثل امسال سال آرامی را برای سینمای ایران رقم بزند که متاسفانه با برخی رفتارها به کام سینماگران تلخ شد. امیدوارم روند آرامشی که سینمای ایران در آن وارد شده است به همدلی بیشتر سینماگران منجر شود.

 

انتهای پیام/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.