شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴

آمار فروش فیلم های روی پرده/

سه فیلم میلیاردی و فروش امیدوار کننده فیلم های جدید

فروش فیلم های نوروزی 92

سینماپرس-گروه سینما/ گیشه سینماهای تهران در حالی روزهای پایانی اکران نوروزی فیلم ها را پشت سر می گذارند که ورود دو فیلم جدید به چرخه اکران رونق بیشتری به فیلم های روی پرده داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس در حالی وارد هفته هفتم از اکران فیلم های نوروزی می شویم که سه فیلم میلیاردی در بین فیلم های روی پرده دیده می شود.

 

فیلم سینمایی رسوایی ساخته مسعود ده نمکی در تهران توانست با فروشی معادل دو میلیارد و سیصد میلیون تومان در صدر گیشه بهاره سینماهای تهران قرار بگیرد.

 

انیمیشن سینمایی «تهران 1500» ساخته بهرام عظیمی هم با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و توانست فروش خود را در تهران از یک میلیارد تومان عبور دهد تا ادامه ساخت انیمیشن سازی در سینمای ایران هموارتر شود.

 

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» ساخته مازیار میری نیز که از تولیدات حوزه هنری است با فروشی معادل یک میلیارد تومان در رتبه سوم این جدول قرار دارد.

 

فیلم «قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی با فروشی معادل 300 میلیون تومان در رتبه بعدی قرار دارد.

 

دو فیلم تازه اکران شده «زن مرد زندگی» ساخته مهدی ودادی با فروشی معادل چهار میلیون تومان در سه روز و «برف روی کاج ها» با فروشی معادل هشتاد میلیون تومان سه روز افتتاحیه خود را پشت سر گذاشتند.

 

فیلم سینمایی «زن مرد زندگی» در گروه سینمایی قدس و فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» در گروه سینمایی عصر جدید به روی پرد رفته است.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.