یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

«موشک» فیلم منتخب تماشاگران جشنواره تریبکا شد

موشک

سینما پرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «موشک» به کارگردانی کیم موردان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دوازدهمین دوره جشنواره فیلم تریبکا شد.

به گزارش سینما پرس، پس از اینکه در روز پنجشنبه گذشته فیلم سینمایی «موشک» (The Rocket) توانست عنوان بهترین فیلم دوازدهمین دوره جشنواره فیلم تریبکا را به خود اختصاص دهد، این بار مسئولان برگزارکننده این جشنواره آمریکایی اعلام کردند که این فیلم درام عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را نیز از آن خود کرده است.

 

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، کیم موردان کارگردان و نویسنده فیلمنامه «موشک» است و این فیلم سینمایی داستان یک خانواده آواره در لائوس را به تصویر می‌کشد.

 

سیتهیپهون دیساموئه؛ بازیگر 10 ساله فیلم سینمایی «موشک» نیز در روز پنجشنبه گذشته جایزه بهترین بازیگر مرد بخش مسابقه فیلم‌های داستانی بخش سینمای جهان جشنواره فیلم تریبکا را با خود به خانه برده بود.

 

مستند «داماد» (Bridegroom) ساخته لیندا بلادوورث-توماس نیز جایزه بهترین اثر از نگاه تماشاگران در بخش آثار  مستند دوازدهمین دوره جشنواره فیلم تریبکا را دریافت کرد.

 

فیلم سینمایی «موشک» و مستند «داماد» علاوه بر دریافت جایزه، مبلغی برابر با 25 هزار دلار را نیز از دوازدهمین دوره جشنواره فیلم تریبکا دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.