سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸

کالین فیرث وارد «سرویس محرمانه» بریتانیا می‌شود

کالین فیرث

سینما پرس- گروه سینما/ کالین فیرث برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سرویس محرمانه» در حال انجام مذاکرات نهایی با مسئولان سازنده این پروژه است.

به گزارش سینما پرس، کالین فیرث؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «سخنرانی پادشاه» (The King’s Speech)، «مرد تنها» (A Single Man) و «دختری با گوشواره مروارید» (Girl with a Pearl Earring) برای بازی در فیلم سینمایی «سرویس محرمانه» (The Secret Service) با مسئولان سازنده این پروژه در حال انجام مذاکرات نهایی است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، متیو ووگن براساس کامیک بوکی که به همراه مارک میلر و دیو گیبونز نوشته است، فیلم سینمایی «سرویس محرمانه» را می‌سازد. البته ووگن فیلمنامه این پروژه را با همکاری جین گلدمن می‌نویسد. همچنین متیو ووگن از طریق شرکت فیلمسازی «مارو فیلمز» تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «سرویس محرامانه» را نیز برعهده دارد.

 

شرکت فیلمسازی «فاکس قرن بیستم» نیز این فیلم سینمایی را در تاریخ 14 نوامبر سال 2014 میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌برد.

 

فیلم سینمایی «سرویس محرمانه» که شامل 6 مجموعه داستان کوتاه می‌شود، داستان یک انسان خلافکار را به تصویر می‌کشد که توسط عموی خود به استخدام مدرسه جاسوسی بریتانیا در می‌آید. کالین فیرث در نقش عمو بازی می‌کند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.