شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

با حضور در سریال دودکش

هومن برق نورد وسط یک خانواده پُر جمعیت قرار می گیرد

سریال دودکش

سینماپرس: گروه تلویزیون/ هومن برق نورد که آخرین بار در سریال تلویزیونی زمانه در نقش یک وکیل حضور داشت، این روزها نقشی طنز را در سریال دودکش به کارگردانی محمد حسین لطیفی ایفاء می کند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینمای ایران، در این مجموعه ی 26 قسمتی برق نورد با بازیگرانی همچون: بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی و ... هم بازی شده است. 

هومن برق‌نورد که در این سريال نقش پدر خانواده را بازی می‌كند در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: «فكر می كنم داستان اين سريال آنقدر ويژگی داشت كه من را برای بازی ترغيب كرده است. در واقع می توان گفت زندگی در این داستان قابل لمس است».

وی ادامه داد: «در مجموع همين ويژگی باعث شد تا فيلمنامه را دوست داشته باشم. مطمئن هستم بينندگان تلويزيون هم اين سريال را دوست خواهند داشت و آن را پيگيری می‌كنند».

اين بازيگر درباره نقشش در این سریال گفت: «در این سریال نقش فيروز، پدر خانواده‌ را بازی می‌کنم. او یک پسر و يك دختر دارد. همچنين دختر عموی همسرش هم به خاطر اینکه دانشجو است و خانواده‌اش در شهرستان هستند با ما زندگی می‌کند. اين خانواده درگير ماجراهای مختلفی می شوند».

سریال دودکش

هومن برق نورد درباره همكاری و تعاملی كه لطيفی با بازيگران دارد، گفت: «كار كردن با لطيفی جذابيت‌های خاص خودش را دارد. به نظرم او كارگردان توانمندی است و بازيگر از كار كردن با او لذت می برد. تا اين بخش از كار همه چيز خوب بوده و اميدوارم همين طور ادامه پيدا كند».

سریال دودکش

 برق‌نورد با اشاره به گريم‌اش در اين سريال گفت: «گريم‌ام را در اين سريال دوست دارم. هر زمان كه لازم باشد نظرم را در ارتباط با گريم با طراح گريم مطرح می كنم».

هومن برق‌نورد تاكنون نقش‌های متفاوتی در سريال‌هايی چون ساختمان پزشكان، دزد و پليس، زمانه، اشك‌ها و لبخندها، بيداری، فاكتور هشت و توی گوش سالمم زمزمه كن بازی كرده  است.

سریال «دودکش» به كارگردانی «محمدحسين لطيفی» و تهیه‌کنندگی «زینب تقوایی» برای شبکه یک سیما در دست تهیه است.

انتهای پیام/ ع. ن ـ ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.