یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

مهلت دریافت آثار به جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری، فردا به پایان می‌رسد

جشنواره عکس تیبا

سینما پرس- گروه هفت هنر/ فردا (20خردادماه) آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری خواهد بود.

به گزارش سینما پرس، پیش از این شرایط و نحوه ارسال آثار از طریق فراخوان‌های منتشرشده توسط دبیرخانه جشنواره، اعلام شده است. برنامه ریزی به گونه ای انجام شده که بلافاصله پس از اتمام مهلت تعیین شده، آثار دریافت شده جهت ارزیابی، تقدیم هیئت داوران خواهد شد. اختتامیه جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری نیز اوایل تیرماه و با حضور مدیران گروه خودروسازی سایپا و جمعی از هنرمندان برگزار می‌شود. براساس اعلام مجری این جشنواره، نمایشگاه آثار برتر نیز در نگارخانه ایوان برپا خواهد شد.
 
 
این گزارش حاکیست، به نفرات اول تا سوم برگزیده به ترتیب مبلغ پانزده، ده و پنج میلیون ریال جایزه نقدی به همراه صنایع دستی اهداء می شود. همچنین 50 اثر راه یافته به نمایشگاه، گواهینامه شرکت در نمایشگاه عکس تیبا در زندگی شهری را دریافت خواهند کرد و به 20 نفر نیز جوایزی از طرف شرکت سایپا اهداء خواهد شد.
 
 
افشین شاهرودی، مرتضی جانبخش و مهدی حسینی داوران این جشنواره هستند.
 
 
علاقمندان براي شركت در اين جشنواره مي توانند10 قطعه عکس شماره گذاری شده را به صورت رنگی یا سیاه و سفید با مشخصات dpi 72 و  فرمت jpg و حجم MB5/2  برای هر عکس به همراه فایل word از اطلاعات شخصی، شامل ذکر موقعیت مکانی عکس، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، آدرس پستی و پست الکترونیک در فولدری با نام و نام خانوادگی عکاس به آدرس پست الکترونیک tibaphoto92@gmail.com ارسال کنند.
 
 
شرکت فرهنگ فیلم تهران مجری این جشنواره است. این شرکت در کارنامه خود برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های عکس بوی عیدی، آخرین برگ درخت، نگاه اول، چندنگاه چندتجربه 1 و 2، عکس های استانبول و ...  را دارد. 
 
 
انتهای پیام/ص/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.