جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲

گزارشی از مراحل ساخت سریال ماه رمضان شبکه یک/

کار سریال «دودکش» برای پخش رمضان به کلانتری کشید!

سریال دودکش

سینماپرس-گروه تلویزیون/ ساخت سریال «دودکش» به مراحل پایانی خود نزدیک می شود. این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی در رقابت با سریال «بچه های نسبتا بد» سیروس مقدم برای پخش از شبکه اول سیما در ایام ماه رمضان انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینمای ایران، سریال «دودکش» برای رسیدن به پخش روتین در شب های رمضان به طور هم زمان در حال فیلم برداری و تدوین است.

 

محمد صادق آذین مدیر تولید سریال دودکش در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: تصویر برداری بخش های بیمارستانی به پایان رسید و ما امروز در کلانتری دربند مشغول تصویر برداری هستیم.

 

وی با بیان اینکه در این بخش جواد عزتی، بهنام تشکر و هومن برق نورد مقابل دوربین می روند افزود: کار در کلانتری حدود دو روز طول می کشد. این سکانس ها، از سکانس های پایانی سریال هستند و تا هفته آینده تصویر برداری این سریال 26 قسمتی تمام می شود.

 

محمد صادق آذین در پایان اضافه کرد: تدوین دودکش همزمان در حال انجام است و آریا عظیم نژاد نیز همچنان مشغول ساخت موسیقی آن است و به زودی نیز نام خواننده تیتراژ ابتدایی و انتهایی کار اعلام می شود.

 

سریال «دودکش» قرار است ماه رمضان از شبکه یک پخش شود. این سریال داستان دو خانواده است که یک قالیشویی را اداره می کنند و زندگی ساده ای دارند اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد.

 

بازیگران این سریال عبارتند از: هومن برق نورد درنقش فیروز، بهنام تشکردر نقش نصرت، امیرحسین رستمی در نقش بهروز،  سیما تیراندازدر نقش عفت، جواد عزتی در نقش روحانی ، نگار عابدی در نقش افروز، النازحبیبی در نقش عالیه، و محمدرضا شیرخانلو،یاس نوروزی، رونیکا محمدی، پوریا و پریا در نقش کودکان خردسال.

 

 

انتهای پیام/ن/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.