دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲

ویشکا آسایش عنوان کرد:

تعویق اجرای «بی انتخاب» امکان نبودنم را در نمایش زیاد می‌کند

ویشکا آسایش در نشست خبری تئاتر مترسگ به کارگردانی حسن معجونی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ ویشکا آسایش بیان کرد: به دلیل قطعی نبودن زمان اجرای نمایش «بی انتخاب» حضورم در این نمایش قطعی نیست.

ویشکا آسایش بازیگر و طراح صحنه در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس اظهار داشت: پیش از این قرار بود که در پرفورمنس آرت «بی انتخاب» به عنوان اولین تجربه بازیگری خود در صحنه تئاترحضور داشته باشم، اما به تازگی متوجه شدم که اجرای این نمایش به تعویق افتاده است به همین دلیل و با توجه به حجم کاریم مطمئن نیستم که بتوانم دیگر با این پروژه همکاری داشته باشم.

 

وی ادامه داد: احتمالا بازیگران دیگری که قرار بود در این نمایش حضور داشته باشند نیز به دلیل مشغله کاری از ایفای نقش در این نمایش انصراف بدهند.

 

گفتنی است که عوامل اجرایی نمایش «بی انتخاب» در تاریخ 27 خرداد نشستی رسانه ای را برای این پروژه برگزار کرده و بیان کرده بودند که این نمایش از تاریخ 10 تیرماه با حضور بازیگران سرشناسی چون ویشکا آسایش، باران کوثری، هومن سیدی، احمد مهران فر و... به روی صحنه می رود. اما در حال حاضر اجرای این نمایش به تعویق افتاده است و بسیاری از بازیگران این نمایش چون باران کوثری، هومن سیدی، صابر ابر از حضور در این نمایش انصراف داده اند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.