دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳

«دیگری» هفته آینده در شبکه نمایش خانگی / نمایش «برف» در جشنواره فجر

دیگری

سینماپرس-گروه سینما/ مهدی رحمانی کارگردان فیلم «دیگری» اعلام کرد: هفته آینده فیلم توسط موسسه رسانه های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

مهدی رحمانی در گفت و گو با سینماپرس در مورد ورود فیلم «دیگری» به شبکه خانگی گفت: این فیلم محصول سال 88 است و سال 89 اکران شده اما تا امسال بعد از سه سال موفق شدیم آن را به شبکه نمایش خانگی بیاوریم.

 

وی در توضیح این تاخیر بیان داشت: فیلم های مستقل که کمی هم وجهه هنری دارند در اینگونه مراحل دچار کمی سختی می شوند و ما هم درگیری ها و مشکلات خودمان را در این رابطه داشتیم که گاهی رسانه ای هم شدند اما حالا ترجیح می دهم بیشتر به این اتفاق خوب بپردازم.

 

این کارگردان ادامه داد: آنطور که موسسه رسانه های تصویری به ما گفته است فیلم هفته آینده، قبل از ماه رمضان وارد شبکه نمایش خانگی می شود و امیدوارم توزیع خوبی داشته باشد و مردم هم به خوبی استقبال کنند. چون هم به لحاظ بازیگر، هم داستان و هم فضای داستانی قابلیت این را دارد که مخاطب را راضی کند.

 

وی اضافه کرد: البته من از جزئیات برنامه تبلیغاتی  «دیگری» اطلاع دقیقی ندارم اما تبلیغات آن در مجلات سینمایی و سی دی ها آغاز شده و امیدواریم تبلیغات خوب باعث فروش خوب این فیلم شود.

 

رحمانی که فیلم «برف» را در حال تولید دارد درباره تاریخ آماده نمایش شدن آخرین ساخته اش تصریح کرد: «برف» در مرحله صداگذاری ست و امیرحسین قاسمی صداگذار کار قبلی من در استودیو «روشنا» دارد روی صدای فیلم کار می کند. اما همه کارها را روی صبر و حوصله پیش می بریم و عجله ای برای اتمام آن نداریم چون اولین نمایش فیلم قرار است در بهمن ماه امسال در جشنواره فجر باشد.

 

گفتنی ست، فیلم «دیگری» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی محمدعلی نجفی داستان پسری ست که همراه مادرش در یک روستا زندگی می‌کند. او پدرش را از دست داده و ناچار است همراه با مردی که به زودی ناپدری‌اش می‌شود به تهران سفر کند. در تهران برای آنها اتفاق‌های مختلف می‌افتد. در این فیلم محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، مهران رجبی و سیروس همتی به ایفای نقش می پردازند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.