چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

رضا یزدانی: آلبوم جدیدم حال و هوای «ساعت فراموشی» را دارد

اجرای موسیقی توسط رضا یزدانی درمراسم معرفی سفیر جدید مهرآفرین

سینما پرس- گروه هفت هنر/ رضا یزانی از مراحل آماده سازی آلبوم جدید خود خبر داد و گفت: آلبوم جدید ترکیبی از آلبوم های «ساعت 25 شب»، «خاطرات مبهم» و «ساعت فراموشی» است و بیشتر فرمت «ساعت فراموشی» را داراست.

رضا یزدانی خواننده و آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر سخت مشغول به سرانجام رساندن آلبوم بعدی پس از «خاطرات مبهم» هستیم که تا به اینجا 70 درصد کار پیش رفته است.

 

وی افزود: این اثر ترکیبی از آلبوم های «ساعت 25 شب»، «خاطرات مبهم» و «ساعت فراموشی» است که شامل یکسری قطعات جدید نیز می شود.

 

این خواننده تصریح کرد: آلبوم «ساعت فراموشی» راک بالایی داشت، این آلبوم هم از همان فرمت پیروی می کند و آهنگسازی تمامی قطعات را نیز خودم برعهده دارم. میلاد عدل، بهروز بایگان، آرش زمانیان و محمد خرمی تنظیم کنندگان قطعات این آلبوم هستند خودم نیز سه قطعه را تنظیم کرده ام. مهدی ایوبی، علیرضا باران، احسان گودرزی، حسن علی شیری و ... ترانه های این البوم را سروده اند.

 

وی ادامه داد: هنوز نامی برای این آلبوم در نظر گرفته نشده است و تا به این مرحله آلبوم شامل 12- 13 قطعه می شود.

 

یزدانی در خصوص برنامه های کنسرت های خود در تهران و شهرستان ها عنوان کرد: چند شب گذشته در آمل کنسرتی برگزار کردیم و تا قبل از ماه رمضان چند اجرای دیگر خواهیم داشت. برنامه ریزی اجراهای کنسرت پس از ماه رمضان را نیز داریم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر فیلم «خودزنی» که تیتراژ پایانی آن را خوانده ام در سینماهای کشور در حال اکران است.

 

انتهای پیام/ص-ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.