یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

روی نت‌های تازه/

«لحظه طلوع» عاشقانه‌هایی با صدای صادقی، آسرایی، رهنما و علیزاده

رهنما-آسرایی-علیزاده-صادقی

سینما پرس- گروه هفت هنر/ بابک زرین از انتشار آلبوم «لحظه طلوع» تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: این آلبوم ازجمله کارهای متفاوت و خوبی است که راهی بازار موسیقی کشور می شود.

بابک زرین آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: آلبوم «لحظه طلوع» که با صدای چهار خواننده پاپ کشورمان است تا یک ماه دیگر منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می شود.

 

وی افزود: این آلبوم مجموعه ای از آهنگ های رضا صادقی، فریدون آسرایی، محمد علیزاده و مانی رهنما است که آلبومی متنوع و متفاوت شده است. ترانه های آلبوم نیز توسط حمیدرضا صمدی سروده شده اند.

 

این آهنگساز تصریح کرد: «لحظه طلوع» آلبومی عاشقانه است که در آن هرخواننده با دوقطعه حضور دارد، یک قطعه نیز در وصف حضرت علی خوانده شده است. «زلال» با صدای فریدون، «معجزه» با صدای رضا صادقی و «در کنار تو» از مانی رهنما از جمله قطعاتی هستند که در این آلبوم به گوش علاقمندان خواهد رسید.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: «به خودم میام» قطعه جدیدی است که با صدای خودم آماده انتشار و پخش در سایت های اینترنتی شده است. این کار در ادامه کارهایی است که خودم خوانده ام، آهنگسازی و ملودی با خودم بوده است و تنظیم توسط پدرام آزاد انجام شده است. شعر این قطعه نیز از پوریا ربیعی بوده است.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.