سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

از سوی مجله بخارا/

بزرگداشت داوود رشیدی برگزار می شود

«داوود رشیدی» بازیگر سینما،تئاتر،تلویزیون

سینما پرس – گروه هفت هنر/ مراسم بزرگداشت داوود رشیدی به مناسبت هشتاد سالگی این هنرمند برگزار می شود.

احترام برومند، همسر داوود رشیدی در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس بیان کرد: مجله بخارا قرار است امشب -25 تیرماه-مراسمی را برای بزرگداشت داوود رشیدی به مناسبت هشتاد سالگی اش برگزار کند.

 

وی ادامه داد: این مراسم ساعت 18  از سوی مجله بخارا به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان عارف نسب، پلاک 13 با حضور خانواده این هنرمند و جمعی از هنرمندان کشور برگزار شده و تا بعد از افطار ادامه می یابد.

 

برومند در خصوص نمایش «آری» که قرار بود به کارگردانی داوود رشیدی در تئاتر شهر به صحنه برود، گفت: جریان اجرای این نمایش منتفی نشده است اما به دلیل مشغله های کاری داوود رشیدی همچنین برخورد با ماه مبارک رمضان آقای رشیدی ترجیح داد که اجرای این نمایش را به زمان دیگری موکول کند احتملا این نمایش نیمه دم سال جاری به صحنه خواهد رفت.

 

گفتنی است که داوود رشیدی در سال ۱۳۱۲ در تهران متولد شد، در سال ۱۳۴۳ در اداره تئاتر آن زمان وابسته به وزارت فرهنگ و هنر استخدام شد. سپس گروه تئاتر امروز را پایه گذاری نمود، که هنرپیشگانی مانند پرویز فنی زاده، داریوش فرهنگ، مهدی هاشمی، فهیمه راستکار، سیاوش طهمورث، مرضیه برومند، سوسن تسلیمی، به عضویت در این گروه درآمدند. داوود رشيدي در هفتمين دوره چهره‌هاي ماندگار، در عرصه سينما، تئاتر و تلويزيون عنوان چهره ماندگار بازيگري را كسب کرد.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.