پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۳

خبرسازترن چهره های تئاتری در هفته گذشته/

حضور سید محمد خاتمی در میان تئاتری‌ها

خاتمی

سینما پرس – گروه هفت هنر/ سید محمد خاتمی برای تولد هشتاد سالگی داود رشیدی مهمان بخارا شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر سینما پرس، اصغر فرهادی که در شامگاه -24 تیرماه- به تماشای دو نمایش «اینجا کجاست» به کارگردانی شیوا مسعودی و «یرما» به کارگردانی علی رفیعی نشست به عنوان خبر سازترین هنرمند در عرصه تئاتر شناخته شد، حضور این هنرمند که شامگاه -19 تیرماه- به ایران بازگشت در سالن های نمایشی کشور نشانگر توجه ویژه این هنرمند به عرصه تئاتر است.

 

فرهادی پس از دیدن نمایش «این جا کجاست» در رابطه با این نمایش گفت: شاهد یک اثر نمایشی خیلی خوبی بودم که در همه زمینه‌های نویسندگی، کارگردانی و بازیگری دارای ارزشهای فراوانی بود که هر تماشاگری از دیدن آن لذت می برد.

 

همچنین سید جواد هاشمی که از آغاز اجرای نمایشی با نام «شانه های خسته» از نیمه دوم ماه مبارک رمضان خبر داده بود، دیگر چهره خبر ساز تئاتر در این هفته بود، این نمایش که با موضوع مذهبی است به صورت نذری و با بازی بازیگرانی چون سید جواد هاشمی، علی سلیمانی، ایرج طایفه غلامی، سعید بحرالعلومی، عارف برهمن، علی راسخ و ... در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

 

داوود رشیدی که در روز -25 تیرماه- جشن تولد هشتاد سالگی خود را سپری کرد از دیگر چهره های خبر ساز تئاتر در این هفته بود، مجله بخارا سه شنبه شب جشن تولد این هنرمند فقید را با نان «شب داوود رشیدی» با حضور جمعی از هنرمندان نظیر مرضیه برومند، علی نصیریان، اکبر زنجانپور بر گزار کرد، گفتنی است که در این مراسم چهره هایی نظیر سید محمد خاتمی و احمد مسجد جامعی نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.