شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳

روی نت‌های تازه/

ساز مجید درخشانی برای رحیم عدنانی نواخته می‌شود

مجید درخشانی

سینما پرس- گروه هفت هنر/ مجید درخشانی از کار بر روی آلبومی با صدای رحیم عدنانی خبر داد و گفت: این آلبوم موسیقی فولکلور است.

مجید درخشانی نوازنده و آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر یک آلبوم با موسیقی فولکلور در دست دارم که با صدای رحیم عدنانی از خوانندگان بختیاری آماده انتشار می شود.

 

وی افزود: این آلبوم مجموعه ای در سه گاه و ابوعطا است که بخشی از اشعار آن از عطار و یک شعر قدیمی که من در گذشته براساس مقامات تنبور ساخته بودم و آقای دکتر شهرام اقوامی بر روی آن شعر گذاشته اند در این به گوش می رسد. یکی بخش نیز با تنبور و ارکستر است که خواننده بر روی آن می خواند.

 

این آهنگساز تصریح کرد: ارکستر آنسامبل ایرانی قطعات را اجرا کرده اند. آلبوم شامل ۶ تصنیف می شود و در مجموع موسیقی سنتی و محلی است با نگاه و سلیقه خود من که آهنگسازی و تنظیم قطعات را برعهده داشتم.

 

درخشانی ادامه داد: هنوز نامی برای آلبوم در نظر نگرفته ایم ولی کارهای آماده سازی آن روبه اتمام است و به زودی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می شود.دو آلبوم دیگر نیز در حال انتشار دارم که منتظرم مجوز آن ها گرفته شود.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.