دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹

الناز حبیبی بازیگر سریال «دودکش»:

ما «دودکش» را پشت دوربین زندگی کردیم

الناز حبیبی

سینماپرس - گروه تلویزیون/ الناز حبيبي كه اين روزها سريال تلويزيوني «دودكش» را در حال پخش دارد، درباره نقش خود در این سریال گفت: عاليه دختري سختكوش است و همیشه سعي مي‌كند هر كاري از دستش بر مي‌آيد براي افراد خانواده انجام بدهد و من این روحیه او را بسیار دوست دارم.

به گزارش خبرگزاری سینماپرس، الناز حبيبي، بازيگر نقش عاليه درباره همكاري و ايفاي نقش در كنار سيما تيرانداز گفت: بازي در سريال دودكش دومين همكاري من با سيما تيرانداز بود. او از بازيگران  حرفه‌اي است و از اينكه توانستم بار ديگر در كنار او بازي كنم، واقعاً خوشحالم. براي بازي در اين سريال از كمك‌هاي خانم تيرانداز، آقاي رستمي و بقيه دوستان استفاده كردم.

 

وي ادامه داد: از آموخته‌هاي بازيگران نقش مقابلم نهايت استفاده را بردم. رابطه عاليه و عفت در فيلمنامه خيلي صميمي بود و همين رابطه را ما در پشت دوربين هم داشتيم. زندگي در پشت دوربين هم اهميت زيادي دارد و من اين تجربه را در سريال دودكش داشتم.

 

دودکش

اين بازيگر درباره همكاري با لطيفي در مقام كارگرداني اين سريال و وسواس‌هايي كه او در طول كار دارد، گفت: كار با آقاي لطيفي برايم لذتبخش بود. او كارگردان بسيار توانمندي است و بازيگران را به خوبي هدايت مي‌كند. او كمك زيادي به بازيگر مي‌كند تا خودش را بسازد.

 

حبيبي اشاره كرد: لطيفي به راحتي از هر سكانسي نمي‌گذرد. تا زماني كه سكانس را آن طور كه مي‌خواهد در نياورد امكان ندارد رضايت بدهد، حتي اگر مجبور باشد بارها صحنه را تكرار مي‌كند. من از اين نوع كار كردن لذت مي‌برم. اگر كارگرداني به كاري كه من انجام مي‌دهم، كار نداشته باشد در اين صورت تحمل كردن وضعيت برايم سخت مي‌شود.

 

وي عنوان كرد: در طول اين سالها تلاش كردم با فاصله نقش‌هايم را بپذيرم تا هم بتوانم با كارگردانان بهتر كار كنم و هم اينكه نقش‌هاي متفاوت را بپذيرم تا به تكرار نيفتم. خوشبختانه اين افتخار را داشتم تا در سريال «دودكش» در كنار بازيگراني كار كنم كه سالها در تئاتر خاك صحنه خوردند. هرگز به بازيگري به عنوان شغل نگاه نكردم، بلكه دوست دارم كاري كه انجام مي‌دهم ماندگار شود.

 

الناز حبیبی

اين بازيگر ادامه داد: شرايط زندگي عاليه برايم جذابيت داشت، به همين دليل اين نقش را پذيرفتم. عاليه دختري شهرستاني است كه در دانشگاه تهران قبول شده و در كنار خانواده دخترعمويش زندگي مي‌كند. او در اين خانه تنها است اما تمام تلاش‌ خود را مي‌كند تا عفت دخترعمويش (سيما تيرانداز) را راضي نگه دارد.

 

وي گفت: عاليه دختري سختكوش است و مرتب سعي مي‌كند هر كاري از دستش بر مي‌آيد را انجام بدهد. محبت او به عفت از روي عشق است. عفت هم به عاليه لطف مي‌كند و او قدردان محبت عفت است. اين كارهاي عاليه را خيلي دوست داشتم.

 

حبيبي در ادامه افزود: وقتي بازيگري مي‌خواهد نقشي را قبول كند مجموعه عوامل را در كنار هم مي‌گذارد و بعد آن وقت است كه نقشي را مي‌پذيرد. من هم مجموعه عوامل را در نظر  گرفتم. فيلمنامه‌ برزو نيك‌نژاد را خيلي دوست داشتم. او براي پرداخت به مشكلات جامعه زبان شيرين و طنازي را انتخاب كرده است.

 

وي اشاره كرد: از سوي ديگر شخصيت‌پردازي‌ها خيلي خوب در آمده است. نقش عاليه هم خيلي بانمك، ساده و دوست داشتني نوشته شده بود. در كنار همه اين موارد كارگرداني محمدحسين لطيفي هم نقش عمده‌اي در انتخاب داشت.

 

 

انتهای پیام/ ع.ن -ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.