یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸

حمید رضا آذرنگ با «مادر مانده» به جشنواره تئاتر شهر می‌رود

حمیدرضا آذرنگ

سینما پرس- گروه هفت هنر/ نمایش «مادر مانده» نوشته حمید رضا آذرنگ و به کارگردانی میلاد محمدی در جشنواره تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

میلاد محمدی کارگردان نمایش «مادر مانده» در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد این نمایش بیان کرد: نمایش «مادر مانده» نوشته حمید رضا آذرنگ است که چند سال پیش نیز توسط ایشان اجرا شده بود، زمانی که پیشنهاد باز تولید این نمایش را به حمید رضا آذرنگ دادم ایشان با مناعت طبع پذیرفتند و در این راه به ما یاری رساندند.

 

وی ادمه داد: «مادر مانده» در مورد روابط میان یک خانواده است و بحث اصلی آن در مورد تعامل میان مدرنیته و سنت است، ما سعی کردیم که با وفاداری به متن نمایشنامه نگاهی جدید را به آن وارد کرده و از زاویه دید خود آن را روایت کنیم و نمایشی را اجرا کنیم که ساختار کلاسیک ندارد.

 

محمدی در مورد بازیگران نمایش تصریح کرد: در این نمایش مهدی آل آقا، پرنیان گودرزی، سمیه انصاری، حمید رضا مهنانی، دنیا نصر، سعید محبی، و من به ایفای نقش می پردازیم، این نمایش -۲۴ مرداد ماه- در دو سانس ۱۸:۳۰ و۲۰:۳۰ در تماشاخانه های مهر و ماه حوزه هنری به روی صحنه می رود.

 

این کارگردان جوان خاطر نشان کرد: من این نمایشنامه را از میان ۱۲۰ متن انتخاب کردم زیرا به نظرم «مادر مانده» فاکتور های لازم را برای اجرای یک نمایش خوب داشت و امیدورام که بتوانیم در جشنواره نیز رضایت مخاطبان را به دست بیاوریم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.