دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

«جنگ جهانی زی» پرفروش‌ترین فیلم برد پیت شد

جنگ جهانی زی

سینما پرس-گروه سینما/ «جنگ جهانی زی» با فروشی برابر با ۵۰۲/۶ میلیون دلار بالاتر از «تروا» قرار گرفت و عنوان پرفروش‌ترین فیلمی که برد پیت در آن بازی کرده است را از آن خود کرد.

به گزارش سینما پرس، فروش جهانی فیلم سینمایی «جنگ جهانی زی» (World War Z) در این هفته به مبلغی برابر با ۵۰۲/۶ میلیون دلار رسید و این فیلم سینمایی به پرفروش‌ترین فیلمی که برد پیت تا به امروز در آن ایفای نقش کرده است تبدیل شد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «تروا» (Troy) پیش از این در سال ۲۰۰۴ میلادی با فروشی برابر با ۴۹۷/۳ میلیون دلار توانسته بود عنوان پرفروش‌ترین فیلمی که برد پیت در آن بازی کرده است را به خود اختصاص دهد.

 

«جنگ جهانی زی» محصول مشترک «پارامونت پیکچرز» و «اسکای‌دنس پروداکشنز» است و این فیلم سینمایی توانسته فروشی برابر با ۱۹۷/۴ میلیون دلار را در سینماهای آمریکای شمالی و ۳۰۵/۲ میلیون دلار را در سینماهای سایر کشورهای جهان برای خود رقم بزند.

 

جنگ جهانی زی

برد پیت در فیلم سینمایی «جنگ جهانی زی» در نقش ماموری به نام «گری لین» بازی می‌کند. گری لین توسط سازمان ملل استخدام می‌شود تا جهان را از زامبی‌های نابودگر که قصد از بین بردن انسان را دارند نجات دهد.

 

مارک فارستر کارگردان «جنگ جهانی زی» است و متیو مایکل کارناهان و درو گودار به طور مشترک فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته‌اند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.