شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

یک فنجان قهوه با طعم دیوید لینچ + عکس

دیوید لینچ

سینما پرس-گروه سینما/ دیوید لینچ پس از ساخت فیلم‌های سینمایی و آلبوم‌های موسیقی، این بار به تولید قهوه‌ای با نام و امضای خودش پرداخته است.

به گزارش سینما پرس، دیوید لینچ؛ فیلمساز برجسته‌ای که با تولید دو آلبوم موسیقی به موسیقیدان تبدیل شده بود، این بار به تولید قهوه‌ای پرداخته‌ است که نام و امضای این کارگردان و نویسنده صاحب نام سینما را بر روی جلد خود دارد.

 

بنابر گزارش وب‌سایت «Whole Foods»، لینچ نوعی قهوه با ذائقه شخصی خودش که ترکیبی از چندین نوع قهوه است را تولید کرده است. محصول تولید شده با نام دیوید لینچ ترکیبی از قهوه اُرگانیک خانگی، اسپرسو اُرگانیک و قهوه خانگی بدون کافئین است.

 

بنابر گزارش هالیوود رپورتر، این محصول که اکنون به تولید انبوه رسیده است، در حال حاضر در فروشگاه‌های «Whole Foods) جنوب ایالت کالیفرنیا به فروش می‌رسد. برخی از فروشگاه‌های لس‌آنجلس و هالیوود نیز قهوه لینچ را عرضه می‌کنند.

 

این محصول از طریق اینترنت نیز به فروش می‌رسد و هر پوند آن قیمتی بین ۱۰/۹۰ تا ۱۳/۱۰ دلار دارد.

 

قهوه اُرگانیک خانگی موجود در این محصول از کوه‌های «سیرا مادره» شهر آکساکا کشور مکزیک خریداری شده است و اسپرسو اُرگانیک این محصول نیز در مزارع واقع در آمریکای مرکزی و اندونزی تولید شده است. همچنین قهوه خانگی بدون کافئین این محصول نیز مخلوطی از دانه‌های قهوه آمریکا، شرق آفریقا، عربستان و جزیره‌های حاشیه اقیانوس آرام است.

 

قهوه دیوید لینچ

فیلم‌های سینمایی مطرح و برجسته‌ای مانند «مخمل آبی» (Blue Velvet)، «مرد فیل نما» (The Elephant Man) و «بزرگراه گمشده»  (Lost Highway) از جمله آثاری هستند که دیوید لینچ پیش از این ساخت آن‌ها را برعهده داشته است.

همچنین دومین آلبوم موسیقی لینچ با عنوان «رویای بزرگ» (The Big Dream) نیز در تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر) تابستان سال جاری منتشر شد.

 

لینچ در آلبوم جدید از گیتار «پارکر فلای» تجملی که قیمت آن بیش از ۴ هزار دلار است استفاده کرده. این کارگردان صاحب نام هنوز تاریخ تور موسیقی آلبوم جدیدش را اعلام نکرده است.

 

لینچ نخستین آلبوم موسیقی خود را با عنوان «زمان دلقک دیوانه» (Crazy Clown Time) در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر کرده بود. در آلبوم «زمان دلقک دیوانه» لینچ یکی از قطعات باب دیلن به نام «تصنیف هالیس براون» (The Ballad of Hollis Brown) را کاور کرده بود. همچنین در این آلبوم آهنگی از لیکی لی سوئدی نیز وجود داشت.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.