دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵

پخش کلیپ خواننده لس آنجلسی در نمایش خانگی!

محسن طنابنده

سینماپرس-گروه سینما/شاهگوش هنوز به پایان فیلمبرداری نرسیده تبلیغاتش را در نمایش خانگی شروع کرده است. قسمتهایی از این سریال در ابتدای فیلم رسوایی که در سینما و شبکه نمایش خانگی با استقبال مواجه شده است، در حال پخش است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، داوود میرباقری كسي كه او را بيشتر با ساخت سريال‌هاي تاريخـــي‌اش از جملــه «مختــارنـامه» و «امــام علــي(ع)» مي‌شناسيـــم و فیلم هایی چون «آدم برفي» و «ساحره» را در کارنامه دارد اينبار با تغيير حوزه، وارد شبكه نمايش خانگي شده است و اولين تجربه‌اش در اين زمينه می سازد.البته ساخت سريال براي شبكه نمايش خانگي بين كارگردان‌هاي مطرح، رايج شده است.

 

در سریال جدید «شاهگوش» که قرار است شهریور وارد شبکه نمایش خانگی شود محسن تنابنده با گریمی متفاوت نقش ابراهیم حامدی(ابی) را بازی می کند . اکبر عبدی بازیگر توانای سینما نیز در سریال شاه گوش نقش یک کله پز و فرهاد اصلانی نقش یک سرهنگ را بازی می کنند.

 

سریال «شاهگوش» به کارگردانی و نویسندگی سید داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی مهران برومند و سیدمحمد امامی و با بازی اکبر عبدی، فرهاد اصلانی،‌ مرجانه گلچین، حمید رضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست،‌ احمد مهران فر، طناز طباطبایی، رسول نجفیان، حامد میرباقری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، مصطفی طاری، علی فتعلی، جواد زیتونی، حسن سرچاهی و سیروس گرجستانی برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و قرار است اولین قسمت آن 17 مهرماه در این شبکه عرضه شود.

 

سریال «شاهگوش» توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

 

انتهای پیام/ر/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.