چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

شان کانری پس از ۱۰ سال به سینماها باز می‌گردد

شان کانری

سینما پرس- گروه سینما/ انیمیشن «آقای بیلی» که شان کانری به جای یکی از شخصیت‌های آن حرف زده است، از ماه آینده به صورت محدود در انگلستان اکران می‌شود.

به گزارش سینما پرس، انیمیشن سینمایی «آقای بیلی» (Sir Billi) که به عنوان نخستین انیمیشن بلند سینمایی تولید شده در اسکاتلند به شمار می‌آید از تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) تابستان سال جاری به صورت محدود روی پرده سینماهای انگلستان می‌رود.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، شان کانری که پیش از این در سال ۲۰۰۳ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «لیگ آقایان فوق‌العاده» (The League of Extraordinary Gentlemen) روی پرده سینماها رفته بود، به جای شخصیت «آقای بیلی» در این انیمیشن حرف زده است.

 

انیمیشن سینمایی «آقای بیلی» داستان یک پیرمرد بازنشسته را به تصویر می‌کشد که در دهکده دور افتاده‌ای واقع در اسکاتلند زندگی می‌کند و قصد دارد با کمک بزنی که تصور می‌کند سگ است و دریاسالاری که از آب می‌ترسد جان آخرین سگ آبی موجود در اسکاتلند که توسط خرگوش‌ها بزرگ شده است را نجات دهد.

 

ساشا هارتمان کارگردان «آقای بیلی» است و تسا هارتمان نیز فیلمنامه این انیمیشن سینمایی را نوشته است.

 

شان کانری که در سال ۱۹۸۷ میلادی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «غیرقابل دسترس‌ها» (The Untouchables) موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است، پیش از این در فیلم‌های سینمایی برجسته‌ای مانند «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (Indiana Jones and the Last Crusade)، «راک» (The Rock)، «گلدفینگر» (Goldfinger) و «شکار برای اکتبر سرخ» (The Hunt for Red October) بازی کرده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.