یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸

از سوی انتشارات نظری/

خاطرات هنرمندان از دفاع مقدس کتاب می شود

کتاب

سینما پرس – گروه هفت هنر/ انتشارات نظری، از هنرمندان برای ارسال خاطرات خود از دفاع مقدس برای تبدیل آنها به کتاب هایی تحت عنوان «خاطرات آسمانی» دعوت کرد.

جعفر حاجی کریم نظری مدیر انتشارات «نظری» در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه انتشارات نظری در نظر دارد کتاب هایی را تحت عنوان «خاطرات آسمانی» منتشر کند، در این رابطه توضیح داد: ما براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی(ره) که بر لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید داشتند اقدام به انتشار فراخوانی مبنی بر ارسال خاطرات جنگ هنرمندان کرده ایم.

 

وی در خصوص هدف خود از چاپ این کتاب ها بیان کرد: برخی از افراد و جوان ها نسبت به هنرمندان دید خاصی دارند و برداشت آنها از زندگی هنرمندان گاهی غیر واقعی است ما با این فراخوان و چاپ خاطرات هنرمندان از دفاع مقدس می خواستیم تصویری واقعی و مستند نسبت به دیدگاه هنرمندان از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارائه بدهیم.

 

نظری تصریح کرد: در واقع این فراخوان برای کلیه فعالان در حوزه هنر از جمله، سینما، موسیقی، تئاتر، تجسمی و... است، این خاطرات به صورت مجموعه کتاب هایی تحت عنوان «خاطرات آسمانی» منتشر خواهد شد، این فراخوان محدودیت زمانی نداشته و همچنین چاپ این کتاب ها به عنوان خط مشی ما در انتشارات نظری مطرح می شود.

 

شایان ذکر است هنرمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا  مراجعه کرده و یا اثر خود را به نشانی یوسف آباد، تقاطع فتحی شقاقی، جنب بانک انصار، پلاک32، طبقه 2، واحد17 و یا ایمیل انتشارات نظری nazaribook@yahoo.com  ارسال کنند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.