یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹

در فیلمی به کارگردانی «سعید جلیلی» صورت می گیرد:

جشن تولد چهل سالگی برای فاطمه گودرزی

فیلم چهل

سینماپرس: گروه تلویزیون / با ساخت فیلم تلویزیونی «چهل»، فاطمه گودرزی و عبدالرضا اکبری همبازی می شوند. این فیلم درامی اجتماعی است که برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، این فیلم یک داستان اجتماعی را روایت می کند که در آن شخصیتی به نام «رویا» با بازی فاطمه گودرزی  برای احیای کانون خانواده تمام اقوام و دوستان را به جشن تولدش دعوت کند اما بعد از مراسم اتفاقی ناگوار مسیر زندگی او  و خانواده اش را تغییر می دهد. بعد از این اتفاق فرهاد همسرش دیگر تمایلی به ادامه زندگی با رویا ندارد و تصمیم به جدایی می گیرد و ....

در این فیلم بازیگرانی همچون: عبدالرضا اکبری، شهرزاد عبدالمجید، مینا جعفر زاده،مادر رویا، جلال پیشواییان،پدر فرهاد، زهره صفوی، سیما خضر آبادی،پویان گنجی، مهسان هاشمی و... ایفای نقش می کنند.

« سید مرتضی عمادی» تهیه کننده این فیلم تلویزیونی با اعلام پایان بخش اول تصویربرداری فیلم چهل، از تغییر در عوامل این فیلم خبر داد و گفت: « تغییراتی در عوامل مقابل و پشت دوربین هم داشتیم که از جمله آنها همکاری  شهرزاد عبدالمجید بجای شیوا خسرو مهر است».

تهیه کننده چهل در ادامه از پایان تصویر برداری سکانس های مربوط به جشن تولد رویا خبرداد و گفت: «هفته آینده به سعادت آباد و لوکیشن خانه نازنین می رویم».

این فیلم بر اساس فیلم نامه هدیه حامدی با حضور این عوامل تولید شده است: مدیر تولید: داوود هاشم زاده، مجری طرح: شاهین جعفری   مشاور کارگردان : نصرت کریمی ، دستیار اول و برنامه ریز: امین پیرحیاتی، مدیر تصویر برداری : شهرام نجاریان ،صدابردار: جعفر علیان، طراح گریم : محمد رضا قومی،  طراح لباس و صحنه: محمد یاراحمدی، دستیار تولید: سجاد هاشم پور ، تدوین: سهراب خسروی ، صداگذار: مهران ملکوتی ، منشی صحنه: لیلا مربی ، عکاس : نوید سجادی حسینی، آهنگساز: آرمان موسی پور، تیتراژ پایانی : مرتضی پاشایی   

به گفته عمادی این تله فیلم مهرماه آماده پخش از شبکه یک می شود.

انتهای پیام/ م. ف  

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.