شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

خانزادی صداگذار «متروپل» می‌شود

متروپل

سینماپرس-گروه سینما/ به نظر می رسد با توجه به اینکه اغلب کارهای مسعود کیمیایی با صداگذاری اسحاق خانزادی صورت گرفته است «متروپل» نیز در اختیار این هنرمند قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار سینما پرس متروپل آخرین فیلم مسعود کیمیایی در مرحله راف کات است . مصطفی خرقه پوش تدوین گر این فیلم  در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس گفت: فیلم تازه در مرحله راف کات است و احتمالا تدوین آن دو ماه طول بکشد و فکر می کنم فیلم بسیار متفاوتی از دیگر آثار کیمیای را مخاطبان خواهند دید.

 

مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، شقایق فراهانی، بازیگران اصلی فیلم مسعود کیمیایی هستند و متروپل داستان زنی به نام خاتون است که در یک نیمه شب به باشگاه بیلیارد دو مرد پناه می‌آورد. تمام اتفاقات فیلم جدید کیمیایی از یک نیمه شب تا صبح روایت می‌شود.

 

همچنین گفته می شود به احتمال فراوان اسحاق خانزادی صدا گذاری این فیلم را بر عهده خواهد گرفت. خانزادی پیش از این در چندین فیلم با کیمیایی همکاری کرده است.

 

این فیلم که سه سال بعد از جرم آخرین فیلم کیمیایی ساخته در حال انجام مراحل فنی است متفاوت ترین فیلم کیمیایی محسوب می شود و قهرمان آن یک زن است.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.